  • 1. Data: 2011-07-13 06:43:02
    Temat: Jak się nie dać wywieźć na izbę?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    zainspirowany historią: http://piekielni.pl/14031 zastanawiam się, co
    można zrobić, żeby nie dać się wywieźć na izbę? Bo z mandatem wszystko
    OK, można nie przyjąć, można zdać się na sąd itp. Ale co jeśli uważam,
    że niesłusznie jestem zabierany na izbę?

    Jakie są w ogóle zasady zabierania? Słyszałem kiedyś, że obywatel musi
    być agresywny i znany policji już wcześniej jako alkoholik. No ale to
    chyba plotka tylko :(

    Jakie mam jako obywatel środki obrony przez Panami Niebieskimi, co bez
    wyroku sądu sobie uznają, że mnie tam zabiorą?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2011-07-13 07:02:48
    Temat: Re: Jak się nie dać wywieźć na izbę?
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał w wiadomości grup

    >Jakie mam jako obywatel środki obrony przez Panami Niebieskimi, co bez
    >wyroku sądu sobie uznają, że mnie tam zabiorą?

    Pij z głową. Trzeźwego lub spokojnego-lekko nabzdyczonego nie zabiorą.

  • 3. Data: 2011-07-13 07:21:27
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 13.07.2011 09:02, Nostradamus pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał w wiadomości grup

    > Pij z głową. Trzeźwego lub spokojnego-lekko nabzdyczonego nie zabiorą.

    Nie piję wcale. Przeczytałeś opowieść? Chcieli chłopaka zwinąć ,,za
    karę'' bo nie podpisał mandatu.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 4. Data: 2011-07-13 07:27:13
    Od: "Warto Rzomawiać" <w...@o...pl>

    ,> Nie piję wcale. Przeczytałeś opowieść? Chcieli chłopaka zwinąć ,,za

    lol. Czy byłęs piajny gdy czytałeś co to znaczy przyjonć madat?

  • 5. Data: 2011-07-13 15:18:53
    Od: miodu <o...@g...com>

    On 13 Lip, 09:02, "Nostradamus" <l...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek"  napisał w wiadomości grup

    > Pij z głową. Trzeźwego lub spokojnego-lekko nabzdyczonego nie zabiorą.

    Może ma kurwa jeszcze z domu nie wychodzić wcale, bo wtedy na 100%
    będzie bezpieczny? Świetny pomysł Wujku Dobra Rada

  • 6. Data: 2011-07-13 15:48:29
    Od: "Ula" <s...@s...fashioncorner.pl>

    Użytkownik "miodu" <o...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
> [...]

    Może ma kurwa jeszcze z domu nie wychodzić wcale, bo wtedy na 100%
    będzie bezpieczny? Świetny pomysł Wujku Dobra Rada

    Czy mógłbys ograniczyć nieco swoje słownictwo.
    Pachniesz chamidłem.

  • 7. Data: 2011-07-13 16:26:56
    Od: miodu <o...@g...com>

    On 13 Lip, 17:48, "Ula" <s...@s...fashioncorner.pl> wrote:
> [...]
    > będzie bezpieczny? Świetny pomysł Wujku Dobra Rada
    >
    > Czy mógłbys ograniczyć nieco swoje słownictwo.

    Jak tylko ograniczycie debilne odpowiedzi. Zapach chama zawsze
    bardziej intryguje niż zapach idioty.

  • 8. Data: 2011-07-13 17:55:12
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
    > Jakie są w ogóle zasady zabierania? Słyszałem kiedyś, że obywatel musi
    > być agresywny i znany policji już wcześniej jako alkoholik. No ale to
    > chyba plotka tylko :(

    1. powyżej 0.5%% alko we krwi;
    2. zachowanie zagrażające Twojemu lub innemu życiu.
    Osądza niebieski i nie ma odwołania.

    Kiedyś wylądowałem, bo za domagałem się, żeby gliniarz się wylegitymował
    zanim zacznę z nim dyskutować, na miejscu spotkałem ghościa, który trafił z
    0.57 bo nie przechodził przez jezdnię na pasach.
    Odpowiedź z prokuratury na zawiadomienie o przekroczeniu uprawnień przez
    niebieskiego w skrócie brzmiała:
    jak miałeś pan więcej niż 0.5%% to się ciesz, że nie musiałeś robić obdukcji
    po powrocie z izby.

    Nie ma bata, mimo, że o ile się nie mylę, trybunał w Strasburgu powiedział,
    że to niezgodne z jakimś prawem, że nie ma trybu odwoławczego, ale póki co
    nic się nie zmieniło.
    Przem

  • 9. Data: 2011-07-13 17:55:41
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Nostradamus nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
    > Pij z głową. Trzeźwego lub spokojnego-lekko nabzdyczonego nie zabiorą.

    Żebyś się kiedyś nie zdziwił.
    Przem

  • 10. Data: 2011-07-14 08:41:31
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "miodu" napisał w wiadomości grup
    5g2000yqf.googlegroups.com...

    >Może ma kurwa jeszcze z domu nie wychodzić wcale

    Pomyliłeś wątek. To nie o twojej mamusi, a o zabieraniu na izbę
    wytrzeźwień. Chociaż....