  • 1. Data: 2002-07-18 11:06:41
    Temat: Jak się ZABIC
    Od: "Tomek" <x...@w...pl>

    Kto zna najlepszy sposób na popełnienie samobójstwa?

    Myślę że w moim przypadku to najlepsze rozwiązanie.
    Społeczeństwo ma ze mną tylko kłopoty.
    Kilka lat temu ZUS z funduszu alimentacyjnego wypłacił mojej żonie
    pieniądze, potem przestał.
    Problem polega na tym że ja płaciłem jej pieniądze zanim zaczął to robić ZUS
    więc nie chce im oddać, ani pieniędzy wypłaconych ani kosztów bo mogli nie
    wypłacać i nie narażać mnie na niepotrzebne koszty. Trzymam się już tak
    kilka lat. Ale chyba zaczynają mi puszczać nerwy. Oczywiście o oddaniu
    pieniędzy niema mowy - oni postąpili nieuczciwie więc czemu ja mam ponosić
    konsekwencje finansowe. Więc myślę sobie że najlepszym sposobem rozwiązania
    problemów będzie zabicie się. Co wy na to? Czasem myślę żeby tak najpierw
    załatwić paru łobuzów, czemu tylko ja mam mieć przesrane ... Ale to zbyt
    skomplikowane,
    Rozumiem że większość osób na tej grupie to prawnicy, więc skoro prawo nie
    potrafi rozwiązać moich problemów (a ja nie chce ustąpić) to może ktoś mi
    poradzi jak mógłbym się zabić.

    Ostatnio bolą mnie oczy więc nie mogę czytać i to powoduje że myślę o tych
    problemach. Ale gówno.

    Będę już kończył

    Miłego dnia życzę

    T.

  • 2. Data: 2002-07-18 11:58:35
    Temat: Re: Jak się ZABIC
    Od: Astec SA <b...@a...pl>

    Tomek wrote:
    > Kto zna najlepszy sposób na popełnienie samobójstwa?
    > Myślę że w moim przypadku to najlepsze rozwiązanie.
    [..]

    Bzdura. Znam lepsze rozwiązanie - udanie się do psychiatry
    i wzięcie leków antydepresyjnych. Za parę tygodni będziesz
    chodził szczęśliwy i w skowronkach, a po roku będziesz mógł
    je odstawić i żyć szczęśliwy bez nich.
    ZUSem się nie przejmuj - przeczekaj jeszcze te kilka lat
    a sprawa się przedawni.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    Osoby chcące odzyskać pieniądze wyłudzone przez przekierowanie
    połączeń z Internetem na numer 0-700xxx zapraszam na stronę

  • 3. Data: 2002-07-18 12:16:06
    Od: "Robcik" <l...@w...edu.pl>

    Użytkownik "Tomek" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Kto zna najlepszy sposób na popełnienie samobójstwa?

    Najprościej jak masz broń Palnij se włeb.
    Dobrze jest także sie powiesić np. na strychu.

    Pozdrawiam i życze rychłej śmierci
    Robcik

  • 4. Data: 2002-07-18 12:23:58
    Od: Marcin <s...@f...id.pl>

    Robcik oznajmił::

    > Pozdrawiam i życze rychłej śmierci
    > Robcik

    żeby nie było ntg,

    imho wypełniasz przesłanki wymienione w art. 13 § 1 k.c.

    zastanow sie czasem

  • 5. Data: 2002-07-18 12:53:12
    Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl>

    Użytkownik "Tomek" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Kto zna najlepszy sposób na popełnienie samobójstwa?
    Trzymam się już tak
    > kilka lat. Ale chyba zaczynają mi puszczać nerwy.

    Za bardzo koncentrujesz sie na tym jednym problemie. Jesli nie masz juz sily
    z nim wojowac to go sobie po prostu odpusc. Wyobraz sobie, ze ktos okradl Ci
    mieszkanie lub ukradl samochod a postepowanie zostalo umorzone poniewaz nie
    wykryto sprawcy ;-) To oczywiscie ostatecznosc.
    Ja chcialam tylko Ci powiedziec, ze Twoje zycie nie sklada sie przeciez
    tylko z tej jednej sprawy - na pewno dzieje sie w nim wiele innych spraw.
    Zajmij sie wiec osoba o imieniu Tomerk ;-) Poopiekuj sie nia troche i badz
    dla niej dobry. Ktos kiedys powiedzial ladnie, ze upadamy po to, zeby Niebo
    moglo sie nami zachwycac gdy wstajemy. Wykorzystaj to :-)

    Pozdrawiam i glowa do gory

    Marzenna Kielan

  • 6. Data: 2002-07-18 13:59:53
    Od: "str" <b...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <s...@f...id.pl> napisał w wiadomości
    > Robcik oznajmił::

    > żeby nie było ntg,
    >
    > imho wypełniasz przesłanki wymienione w art. 13 § 1 k.c.
    >
    > zastanow sie czasem

    ... czyli ... fixum-dyrdum - nieuleczalne !
    kwarantanna co najmiej 15-letnia.

  • 7. Data: 2002-07-18 15:54:21
    Od: "str" <b...@k...onet.pl>

    > Kto zna najlepszy sposób na popełnienie samobójstwa?

    Czy ktoś zna najlepszy sposób ...? - tego nie wiem.
    Bezbolesnych ...? - znam parę, ale ci nie napiszę jakie owe są.

    ..a inne - no cóż ; "Kwiczoł" w rozmowie z "Pyzdrą" ... podał
    parę sposobów uśmiercania :
    1- powiesić za poślednie ziobro... ale to tylko dla harnasia.
    2- powiesenie z poćwiartowaniem ... na zywo,
    3- powiesenie z poćwiartowaniem ... na niby ( zawał ze strachu )
    4- żywcem obdarcie ze skry ...
    5- ... i jeszcze parę innych - ale nie pamiętam. Zobacz odpowiedni
    odcinek "Janosika'.

    .. a tak na poważnie :

    To nie "oni" postąpili nieuczciwie ... lecz twoja b-żona.
    To ona ...w domyśle... otrzymując alimenty od ciebie - wniosła o przyznanie
    ich z ...zusu. A więc poświadczyła nieprawdę - na twoją szkodę.

    Jeżeli faktycznie płaciłeś byłej żonie alimenty i potrafisz to udowodnić ...
    - to udaj się do psychiatry (jak radził "Astec SA" z prośbą o leczenie ...
    np. depresji (będzie potwierdzenie)
    - wnieś pozew do właściwego sądu - wydz. cywilny ...o naprawienie
    szkody wyrządzonej przez - byłą żonę -
    - udaj się do kanceraji adwokackiej ... bo sam tego nie zrobisz.

    powodzenia
    str

  • 8. Data: 2002-07-18 19:01:36
    Od: "Marek-O" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Kto zna najlepszy sposób na popełnienie samobójstwa?
    ___________
    No wiec tak, zabic sie chlopie nie chcesz bo bys o tym nie pisal. Chcesz
    zyc. w ten sposob "prosisz o pomoc"
    Moze nalezaloby udac sie do lekarza? Albo psychologa?

    95% samobojstw ktore nie koncza sie smiercia nie mialy sie nia zakonczyc.
    Jezeli samobojca jest zdecydowany na smierc to robi to tak ze udaje mu sie
    to prawie w 100 %. Pozostali (ja tez do nich naleze) strasza samobojstwej
    rodzine, znajomycj itd. PROSZA o pomoc, zainteresowanie sie. WOŁAJA : ZOBACZ
    JAK JEST MI ZLE!!!.
    Mam taka jedna probe za soba i o malo bym sie nie przeliczyl, a chcialem
    tylko zeby ktos mna sie zainteresowal, zobaczyl ze jestem czlowiekiem i tak
    naprawde mam dosyc takiego zycia.

    Jezeli naprawde chcesz umierac to chyba nie potrafie Ci momoc. Jezeli
    natomiast w ten sposob prosisz o pomoc to uwazaj abys sie nie przeliczyl.

    Porozmawiaj z kims bliskim albo psychologiem.
    Nie tylko Ty masz problemy.

    Chcesz umierac? Umieraj. Ale ja Ci powiem ze warto ZYC, a problemy mina i
    znowu wyjdzie slonce!!!

    Jezeli chcesz to napisz na priv, wszak mnie tez takie glupie pomysly
    chodzily po glowie.
    Na szczescie nie udalo sie.

    Pozdrawiam Ciebuie serdecznie
    i prosze: zanim to zrobisz zastanow sie dobrze i pomysl co moze byc za rok,
    dwa dziesiec.

    W gore uszy
    Marek O

  • 9. Data: 2002-07-18 19:04:21
    Od: "Marek-O" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Robcik" <l...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Tomek" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Najprościej jak masz broń Palnij se włeb.
    > Dobrze jest także sie powiesić np. na strychu.
    >
    > Pozdrawiam i życze rychłej śmierci
    > Robcik

    ___________
    Przepraszam Wszystkich ale ty jestes pierdolniety albo inny smiec.

    Ten czlowiek jest w chwilowej depresji.

    A zreszta szkoda slow
    Marek O

  • 10. Data: 2002-07-18 19:07:31
    Od: "Marek-O" <d...@w...pl>

    I jeszcze jedno
    Prawdopodobnie to depresja.
    Lekarz przepisze Ci leki po ktorych poczujesz sie duzo lepiej juz po kilku
    dniach.

    Zrob TAK. Idz do lekarza. Powiedz co Cie gnebi. On da Ci leki.
    Jak po miesiacu nie bedziesz chcial zyc to pisz. GWARANTUJE ze sie wszystko
    zmieni!

    Marek O