  • 11. Data: 2007-11-28 23:40:06
    Temat: Re: Jak rozumiecie ten artykul?
    Od: kojotte <k...@d...pl>

    Jotte napisał:

    > Nie, chłopino. W języku istnieją zwroty potoczne, idiomy,
    > regionalizmy, gwary (w tym środowiskowe).

    Bez ostrzeżenia nie obraża się też innych użytkowników grup dys, dot
    kur wa do Tiebia gup i chu ju? - to po przecinku, to idiomy,regionalizmy
    i gwara w tym środowiskowa - idź już świnie nakarm bo się poprzewracały
    z głodu podczas gdy ty starasz się udowodnić swoją wątpliwą
    inteligencję.

  • 12. Data: 2007-11-28 23:50:29
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fikuhb$il0$1@mx1.internetia.pl kojotte
    <k...@d...pl> pisze:

    > Bez ostrzeżenia nie obraża się też innych użytkowników grup dys
    Z tym, że ciebie nie można obrazić.
    Cokolwiek się napisze, nawet najgorsze inwektywy, to będą dla ciebie tylko
    niczym nie niezasłużone komplementy.

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2007-11-29 07:27:19
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Przy okazji: zdanie rozpoczyna się, tępoto, wielką literą, a kończy kropką.

    no i sie dziewczyny za lby wziely ;>

  • 14. Data: 2007-11-29 07:53:45
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał

    > no i sie dziewczyny za lby wziely ;>

    I skąd tu na prędce wziąć dwa kwintale malinowego kisielu?
    ;)

  • 15. Data: 2007-11-29 08:39:14
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > I skąd tu na prędce wziąć dwa kwintale malinowego kisielu?
    > ;)

    gotowac, gotowac :)

  • 16. Data: 2007-11-29 10:13:41
    Od: kojotte <k...@d...pl>

    Jotte napisał:

    > Z tym, że ciebie nie można obrazić.
    > Cokolwiek się napisze, nawet najgorsze inwektywy, to będą dla ciebie
    > tylko niczym nie niezasłużone komplementy.

    Bo nie mnie obrażasz kretynie, tylko niczego nieświadomych użytkowników
    wyzywając ich od niedouków, zarzucając, że wypisują bzdury itp. Mnie
    jak słusznie zauważyłeś takie dno jak ty nie obrazi, bo Ci inteligencji
    nie staje, zresztą chyba Ci nie staje wcale, bo skąd ta frustracja?

    ps. mama cię biła jak byłeś mały?

  • 17. Data: 2007-11-29 10:34:03
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 29 Nov 2007 11:13:41 +0100, kojotte napisał(a):

    > ps. mama cię biła jak byłeś mały?

    Ten debil tak ma. Nie Ty pierwszy to zauważasz. To zakompleksiony osobnik,
    gdyby nie internet i technika wideo - nie widziałby na oczy cipki :)

  • 18. Data: 2007-11-29 10:41:44
    Od: kojotte <k...@d...pl>

    Jotte napisał:

    > tylko niczym nie niezasłużone komplementy.

    Co zdanie to błąd.
    Ty śmiesz wytykać innym błędy językowe analfabeto?

  • 19. Data: 2007-11-29 11:40:36
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:filpmd$206$1@news2.task.gda.pl szerszen
    <s...@t...pl> pisze:

    > Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w
    > wiadomości news:fikssn$505$1@news.dialog.net.pl...
    > no i sie dziewczyny za lby wziely ;>
    No dobra, dobra, zamykam się - dałem się gnojstwu sprowokować...

    --
    Jotte

  • 20. Data: 2007-11-29 12:14:53
    Od: kojotte <k...@d...pl>

    Jotte napisał:

    > W wiadomości news:filpmd$206$1@news2.task.gda.pl szerszen

    > No dobra, dobra, zamykam się - dałem się gnojstwu sprowokować...

    Super! Zamknij się i żebym Cię tu więcej nie widział!