  • Data: 2003-09-18 17:47:41
    Temat: Re: Jak pozbyc sie najemcy? nie chce opuscic lokalu
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "onsok" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bkcpdg$4jl$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Czyzby ? Przeciez ds napisal ze umowa byla .

    Była! Czyli jej już nie ma.Lokal zajmuje nielegalnie.

    >A ze sie nie stosuje do jej postanowien ( nie wydaje/opuszcza w terminie
    przedmiotu najmu)

    Nie ma do czego się stosować.Umowa wygasła.

    > Ty naruszasz prawo wlasnosci i wlasciciel ma prawo jej bronic ( wywalic
    twoj
    > rower na zewnatrz ).Ty nie masz zadnego prawa aby ten rower tam wstawic.

    Zakładam że w czasie deszczu zawarłem umowę ustną z właścicielem mieszkania
    i na jej podstawie wprowadziłem rower do jego mieszkania.Mam swiadków;))
    I co teraz? Do końca życia musi mój rower pilnować?

    Pozdr
    Leszek