eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak powinien wyglądać rachunek, który wystawia osoba na umowie zleceniu... › Jak powinien wyglądać rachunek, który wystawia osoba na umowie zleceniu...
    From: "LifeGuard" <r...@W...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak powinien wyglądać rachunek, który wystawia osoba na umowie
    zleceniu...
    Date: Fri, 25 Feb 2005 22:42:15 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@dkl96.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak powinien wygladać rachunek (co powinien zawierać), ktory bym przykladowo
    mogl wystawić swojemu zleceniodawcy, aby wszystko było ok ze strony prawnej.
    Jesli ja np wystawie rachunek to czy tej firmie zwracają zapłacony VAT na
    podstawie tego rachunku czy mi przy rozliczeniu podatkowym? Bo jesli ja
    przykladaowo chce za usługe dostać 100 netto, to jaka kwote im powinienem
    napisac na rachunku.

    Czy ktos oswieci mnie w tej kwestji a oprocz tego wskarze jakis poradnik
    prawny w sieci ktory odpowie zupełnie na moje pytania?

    pozdrawiam
    Andrzej T. [ LifeGuard ] www.ratownictwo.w.pl