  • 1. Data: 2004-03-18 17:17:48
    Temat: Jak postąpi komornik
    Od: "Jarek" <f...@w...pl>

    Witam

    Mój wierzyciel zwrócił sie do komornika o egzekucję wierzytelności. Komornik
    wyslal mi pismo, w ktorym m.in. dopisal swoja opłatę egzekucyjną w wysokości
    ok. 900zł. Wierzyciel jednak nie zauwazyl mojej wpłaty (ustaliłem to już z
    moim wierzycielem, który to potwierdził), i okazuje się, że nie jestem mu
    winien ponad 7000 zł, ale tylko 200zł (źle policzyłem odsetki). Czy komornik
    automatycznie zmniejszy opłatę stosownie do należnej kwoty ? - oczywiście te
    odsetki mam zamiar zapłacić ale te koszty komornika mnie przerażają.

    Pozdrawiam
    Jarosław

  • 2. Data: 2004-03-18 20:34:49
    Temat: Re: Jak postąpi komornik
    Od: "Jacek" <c...@u...poczta.onet.pl>

    Nieustraszony(a) niczym Jarek napisał(a):
> [...]
    > policzyłem odsetki). Czy komornik automatycznie zmniejszy opłatę stosownie
    > do należnej kwoty ? - oczywiście te odsetki mam zamiar zapłacić ale te

    Komornik musi dostać swoje.Najlepiej aby nie mieć do czynienia z tym Panem
    to regulować płatności.
    Zatory płatnicze wykończyły już nie jedną firmę.

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

    Adres trochę "przerobiony"

  • 3. Data: 2004-03-18 20:50:39
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Jarek" <f...@w...pl> naskrobał/a w

    > Czy komornik automatycznie
    > zmniejszy opłatę stosownie do należnej kwoty ?

    Art. 770. Dłużnik powinien zwrócić wierzycielowi koszty niezbędne do
    celowego przeprowadzenia egzekucji. Koszty ściąga się wraz z egzekwowanym
    roszczeniem. Koszt egzekucji ustala postanowieniem komornik, jeżeli
    przeprowadzenie egzekucji należy do niego. Na postanowienie sądu
    przysługuje zażalenie stronom oraz komornikowi.

    Komornik pozinien, albo zmniejszyć koszty do kwoty minimalnej, albo
    nałożyć na cibie tą minimalną, a na wierzyciela resztę.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Jak wygenerowac ciag znakow o bardzo dobrej losowosci? Posadzic usera przed vi i
    kazac mu wyjsc.