  • Data: 2010-04-25 21:10:55
    Temat: Jak policzyć odsetki od skazanego za oszustwo.
    Od: WaskiDiver <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Gość swojego czasu mnie wykręcił na pewną kwotę pieniędzy. Okazało się,
    że byłem jednym z wielu... ale to mało ważne. Trafił przed sąd i został
    skazany na 4 lata. Przed sądem zobowiązał się do zwrotu pieniędzy w jak
    najkrótszym czasie.

    Cztery miesiące temu wyszedł z więźnia i milczy. Chcę mu więc wysłać
    wezwanie do zapłaty wraz z odsetkami - tylko za jaki okres?
    - od momentu kiedy mnie wykręcił doi dzisiaj?
    - od skazania do dzisiaj?
    - od wyjścia na wolność do dzisiaj?

    Z góry dzięki za rzeczowe informacje.
    Pozdrawiam