  • 61. Data: 2011-01-03 08:03:47
    Temat: Re: Jak policja kłamie czyli ocena na oko
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@h...com> napisał w wiadomości news:

    > Jestem sierota i chodzi mi o to, że nie wiem po co dostałem i zachowałem
    > pismo-czytaj tzw. żółte papiery.

    Tylko po co informujesz o tym grupę?

  • 62. Data: 2011-01-03 18:55:22
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@h...com>

    > Usiłujesz obrazić a dobrze wiadomo, że policjantów można przekupić .
    >
    > A kogo nie można??

    Każdego, kto nie ma władzy :-)

    > We wszelkiej maści ankietach/badaniach policjanci są na dość odległym
    > miejscu. ...

    ...a tu na pierwszym :-)

  • 63. Data: 2011-01-03 19:07:56
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Korzyści prywatnej nie widzę.

    Zemsta nie jest prywatną korzyścią ? Komendant kazał mścić się ? O co chodzi
    ?

  • 64. Data: 2011-01-04 03:45:47
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    ?

    "Nostradamus" <l...@h...com> wrote in message
    > Użytkownik "Jakub Witkowski" napisał w wiadomości grup
    >
    > Uważaj, bo teraz publicznie znieważasz. To jest karalne. Jeśli to
    > przeczytają
    > i są mściwi - możesz mieć problem.
    >

    > Wystarczy, że przeczytają to koledzy, rodzina itp. A wystarczy imię i
    > nazwisko wpisać w google nawet za rok. Chłop już ma przesrane. Tyle, że
    > wiesz. Niepoczytalność......

    A gdzie tu zniewazenie?
    Napisal, ze sa guru matematyki.
    O bandytach i przestepcach w policji pisze po kropce w nowym zdniu.