  • 1. Data: 2004-08-17 13:05:16
    Temat: Abonament za tv
    Od: "TommyKujawa" <t...@p...onet.pl>

    Czy abonament za tv jest obowiazkowy posiadawszy np.antene satelitarna badz
    bedac zasilonym przez televizje kablowa i placac abonament za tv- tv
    kablowej tudziez tv satelitarnej??

  • 2. Data: 2004-08-17 13:14:05
    Temat: Re: Abonament za tv
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

    Użytkownik "TommyKujawa" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy abonament za tv jest obowiazkowy posiadawszy np.antene satelitarna
    badz
    > bedac zasilonym przez televizje kablowa i placac abonament za tv- tv
    > kablowej tudziez tv satelitarnej??

    Płaci się za posiadanie odbiornika umożliwiającego odbiór.

    --
    vertret

    człowiek na 3 etatach (3 x 8h= 24h)
    www.ohra.prv.pl www.milimex.pl/vandex www.sonhart.com

  • 3. Data: 2004-08-17 13:45:36
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Płaci się za posiadanie odbiornika umożliwiającego odbiór.

    A tak sobie wymyśliłem, że jak się posiada TV a nie posiada anteny (można
    oglądać np. magnetowid) to przecież nie posiadamy urządzenia umożliwiającego
    odbiór. Dopiero w komplecie TV+antena możemy uznać, że posiadamy urządzenie
    umożliwiające odbiór.

    Dobrze myślę?

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 4. Data: 2004-08-17 14:26:15
    Od: "nomi" <z...@t...pl>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    umożliwiającego
    > odbiór. Dopiero w komplecie TV+antena możemy uznać, że posiadamy

    niestety samo posiadanie odbiornika zobowiazuej dopłacenia haraczu

    z tym ze na razie nie moga cie sprawdzic ;-)

  • 5. Data: 2004-08-17 14:27:27
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 17 Aug 2004 16:26:15 +0200, nomi naskrobał(a):

    > niestety samo posiadanie odbiornika zobowiazuej dopłacenia haraczu

    nieprawda - było juz wałkowane na grupie.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 6. Data: 2004-08-17 14:41:03
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <z...@t...pl> napisal(a):
    > umożliwiającego
    > urządzenie

    > niestety samo posiadanie odbiornika zobowiazuej dopłacenia haraczu

    No, musi być jeszcze w stanie umożliwiającym natychmiastowy odbiór.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 7. Data: 2004-08-17 14:58:21
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    umożliwiającego
    > odbiór. Dopiero w komplecie TV+antena możemy uznać, że posiadamy

    czy majac samochod z pustym bakiem posiadasz pojazdd umozliwiajacy
    przemieszczanie sie ? :)

    P.

  • 8. Data: 2004-08-17 15:34:44
    Od: Drwal <w...@o...tej>

    Agent 0700 napisał(a):
> [...]
    > odbiór. Dopiero w komplecie TV+antena możemy uznać, że posiadamy urządzenie

    Moj nawet bez anteny odbiera jedynke :P

    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

  • 9. Data: 2004-08-17 18:27:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]

    badz
    > bedac zasilonym przez televizje kablowa i placac abonament za tv- tv

    Oczywiście, że nie! Pod warunkiem, ze do wymienionych przez ciebie urządzeń
    nie przyłączysz odbiornika telewizyjnego lub radiowego.

  • 10. Data: 2004-08-18 00:22:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Samotnik wrote:

    > No, musi być jeszcze w stanie umożliwiającym natychmiastowy odbiór.

    ...a co za problem np. urwać szybko wtyczkę ;)