    From: "Barbara Maciag" <b...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak odzyskac pensje
    Date: Thu, 24 Jan 2002 12:15:40 +0100

    Pracodawca nie wypłacił mi pensji, uzyskałam już wyrok z sądu pracy na moją
    korzyść, komornik wział się do pracy i ściągania mojego wynagrodzenia, ale
    "utknał". Spółka nie ma siedziby i majątku, obecnie zatrudniony jest tylko
    prezes. Główny udziałowiec spółki i dotychczasowy największy jej dłużnik to
    Apexim SA, który upada.
    Czy mógłby mi ktoś poradzić jak odzyskać moje pieniadze?
    BM