  • 1. Data: 2008-04-08 19:47:15
    Temat: Jak odsprzedać sprzęt na gwarancji?
    Od: "Arek" <f...@w...pl>

    Rok temu w sklepie netowym kupiłem zasilacz z 3 latami gwarancji. Po 10 mieś
    się spalił, odesłałem pocztą wraz z xerem faktury. Uważam że zasilacz był po
    prostu felerny tj. producent przeszacował obciążalność lini, bo w/g
    dokumentacji nie obciążałem go więcej niż 60%. Dlatego po spaleniu od razu
    kupiłem nowy innej firmy z większym zapasem mocy, a po 2) nie mogę być
    miesiąc bez komputera. Dlatego prosiłem w liście sklep o zwrot pieniędzy,
    niestety dziś dostałem paczkę z nowym zasilaczem tego samego typu z
    lakonicznym pismem o rozliczeniu serwisowym.
    Zasilacz chcę odsprzedać na giełdzie pośrednikowi, a wiadomo że to że jest
    nowy i na gwarancji zwiększy jego cenę.
    Pytanie, jak odsprzedać sprzęt, aby nabywca dostał też gwarancję ? Nie chcę
    dawać xera faktury ani serwisowego pisma, bo są tam moje dane osobowe i
    adresowe. Jest taka możliwość wogóle przewidziana w prawie ?

    Arek

  • 2. Data: 2008-04-10 20:28:47
    Temat: Re: Jak odsprzedać sprzęt na gwarancji?
    Od: "Arek" <f...@w...pl>

    Widzę żę strasznie trudny problem poruszyłem. Może do doktoratu by się
    nadawał ?

    Poza tym to na tej liście doczekałem się tylko (publicznych) wyzwisk. Na
    liście o prawie (sic!).hahahaa

    Wsadzam całą listę do KF-a

  • 3. Data: 2008-04-10 20:30:04
    Temat: Re: Jak odsprzedać sprzęt na gwarancji?(sprostowanie)
    Od: "Arek" <f...@w...pl>

    Widzę żę strasznie trudny problem poruszyłem. Może do doktoratu by się
    nadawał ?

    Poza tym to kiedyś na tej liście doczekałem się tylko (publicznych) wyzwisk.
    Na
    liście o prawie (sic!).hahahaa

    Wsadzam całą listę do KF-a