    From: Raffaello <i...@o...something.else.ch>
    Date: Fri, 06 Sep 2013 15:48:08 +0200
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak napisać odwoładnie do Sądu?

    Witam

    Szanowni - mam problem. Przyszedł do mnie nakaz zapłaty - za przejazd
    bez biletu. No bywa. Zdarzyło się. Ale KM nie upominał się przez 2 lata
    i nagle się obudzili. Tymczasem wg informacji jakie posiadam, taki nakaz
    w tym momencie jest nieważny, bo minął ponad rok czasu. jak zatem
    napisać do Sądu odwołanie od tego pozwu? Jak ma wyglądać takie
    odwołanie, jak je zatytułować itd?
    Czy ktoś może mi pomóc?

    Z góry dzięki :)