  • 1. Data: 2005-09-04 17:44:06
    Temat: Eksmisja???
    Od: "Daroot" <d...@p...onet.pl>

    decznie! Moj problem jest troche skomplikowany... Mamy dzialke
    na ktorej stoja dwa budynki, jeden jest mieszkalny a drugi o charakterze
    gospodarczym. Kupilismy ta dzialke 7 lat temu. W budynku gospodarczym
    zamieszkuje moj kuzyn z dzieckiem, nie jest tam zameldowany i nie chce sie
    wyprowadzic choc ma mieszkanie i zameldowanie gdzie indziej. Czy mam prawo
    zadac zeby sie wyprowadzil, lub jesli nie zechce zrobic tego dobrowolnie czy
    mam prawo go eksmitowac? Kuzyn straszy mnie jakims okresem ochronnym dla
    bezdomnych i sadem, czy istnieje cos takiego?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-09-04 17:58:00
    Temat: Re: Eksmisja???
    Od: "Daroot" <d...@p...onet.pl>

    Zapomnialem jeszcze dodac, ze kuzyn mnie straszy trzema swiadkami ktorzy
    potwierdza, iz pobieralem od niego oplaty za niby "wynajem" lokalu
    gospodarczego i nie odprowadzalem podatku do Urzedu Skarbowego. Oczywiscie
    to klamstwo, gdyz zadnych pieniedzy nie pobieralem!
    Prosze o porade.

  • 3. Data: 2005-09-04 18:54:48
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > gospodarczego i nie odprowadzalem podatku do Urzedu Skarbowego. Oczywiscie
    > to klamstwo, gdyz zadnych pieniedzy nie pobieralem!

    Wymien zamki, rzeczy wystaw na pole w pudełkach. Zaden policjant nie
    zmusi cie do wpuszczenia go do tego budynku, poniewaz to twoja wlasnosc.
    Najwyzej bedziecie sie po sądach ciągac.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2005-09-05 22:10:03
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 04/09/2005 20:54, KrzysiekPP wrote :

    > Wymien zamki, rzeczy wystaw na pole w pudełkach. Zaden policjant nie
    > zmusi cie do wpuszczenia go do tego budynku, poniewaz to twoja wlasnosc.
    > Najwyzej bedziecie sie po sądach ciągac.

    Policjant nie, ale komornik w asyscie Policji -- może.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    What is truth? (Pontius Pilate)

  • 5. Data: 2005-09-05 22:47:39
    Od: "PAweł" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Przemysław Płaskowicki" <p...@p...name> napisał w
    wiadomości news:431cc237$1@news.home.net.pl...
    Oczywiscie

    > Policjant nie, ale komornik w asyscie Policji -- może.

    Szczególnie, gdy lokator uzyska orzeczenie sądowe nakazujące przywrócenie
    JEGO stanu posiadania. I wówczas módl sie tylko, zeby tylko czasu po
    wystawieniu jego rzeczy w pole lokator ten nie spędził w najdroższym hotelu
    w okolicy:)

  • 6. Data: 2005-09-05 23:02:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <dfihv1$q0u$1@nemesis.news.tpi.pl>, PAweł wrote:
> [...]
    > JEGO stanu posiadania. I wówczas módl sie tylko, zeby tylko czasu po
    > wystawieniu jego rzeczy w pole lokator ten nie spędził w najdroższym hotelu

    Nie sądzę aby sąd uznał wybór takiego hotelu za zasadny :)

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2005-09-06 00:22:47
    Od: "PAweł" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości

    > Nie sądzę aby sąd uznał wybór takiego hotelu za zasadny :)

    1. tu juz wkraczamy w zakres spekulacji
    2. jak wiadomo z sądem nigdy do konca nic napewno nie wiadomo:)
    3. nic w ustawach sądowi tego nie zabroniłoby jednak uznać, bo lokator
    przedstawił argumenty, których zasadność podlega swobodnej w istocie ocenie
    sądupodlega (oczywiście, teoretyzuję, ale...)
    4.a jesli w tej miejscowości nikt inny nie chciał/mógł lokalu wynająć, a był
    tylko ten hotel/ apartament?

  • 8. Data: 2005-09-06 03:43:58
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Marcin Debowski wrote:

    > Nie sądzę aby sąd uznał wybór takiego hotelu za zasadny :)

    O ile w okolicy był tańszy i mieli wolne pokoje.

  • 9. Data: 2005-09-06 10:23:18
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <dfingt$2gc$1@atlantis.news.tpi.pl>, PAweł wrote:
> [...]
    > hotelu

    > 4.a jesli w tej miejscowości nikt inny nie chciał/mógł lokalu wynająć, a był

    Nie da rady. Sam napisałeś "spędził w najdroższym hotelu w okolicy" co
    implikuje istnienie co najmniej jednego tańszego :)

    --
    Marcin