  • Data: 2005-09-05 08:27:52
    Temat: Jak najtaniej/najprosciej zostac w Polsce ubezpieczonym
    Od: "topek " <t...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    pisze w sprawie znajomej, nieumiejacej korzystac z netu.
    Kobieta, obywatelka Polski, lekko po 30-tce.
    Na codzien przebywa za granica (rozne kraje UE) no i nie jest w PL ubezpieczona.
    Wczesniej byla ubezpieczona przez ojca w jego zakladzie pracy. Podobno (tak
    twierdza, ja sie nie znam i dlatego pisze tutaj :) mozliwe bylo takie
    ubezpieczanie tylko do 26 roku zycia, wiec kobieta od kilku lat nie jest w PL
    ubezpieczona. Wizyty typu ginekolg, dentysta, ogolny zalatwiane sa prywatnie,
    natomiast chodzi glownie o ewentualna powazniejsza chorobe i dluzszy pobyt w
    szpitalu co moze kosztowac dziesiatki tysiecy zlotych. Jak najtaniej,
    najprosciej moja znajoma moze byc ubezpieczona w PL?

    Z gory dziekuje za zyczyliwe nastawienie :)

    Pozdrawiam
    Przemyslaw