eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Jak liczyć termin reklamacji?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2010-04-12 11:50:28
    Temat: Jak liczyć termin reklamacji?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Wysłałem reklamację do operatora telekomunikacyjnego, operator
    odpowiedział, jednakże nie satysfakcjonowała mnie udzielona odpowiedź. W
    odpowiedzi napisano, żeby dalszą korespondencję prowadzić za pomocą
    formularza kontaktowego na stronie operatora bo przyspieszy to kontakt i
    rozpatrzenie reklamacji. Tak też zrobiłem: odpowiedziałem używając ich
    formularza. To było 26 marca. Z automatu dostałem odpowiedź, że pismo
    zostało przyjęte i postarają się odpowiedzieć na nie w ciagu 14 dni (czyli
    do 13 kwietnia).

    Dziś mamy 12 kwietnia i dziś otrzymałem od operatora list, w którym pisze
    on, że otrzymano moją reklamację... 7 kwietnia, przekazano sprawę do
    rozpatrzenia i od tego terminu liczą sobie 30 dni na odpowiedź.

    Proszę o informację co mogę zrobić w tej sprawie, bo to oznacza
    przedłużenie ustawowego terminu o prawie połowę. Równie dobrze mogliby mi
    przecież przysłać taki list za miesiąc i napisać, że dopiero co dostali
    moją reklamację... wysłaną drogą elektroniczną, co sami zalecili...

    To jest jakaś bzdura.

    Kolejna sprawa - załóżmy że w piśmie do operatora podnoszę kilka kwestii:
    - wolne działanie internetu
    - brak ciągłości świadczenia usługi (częste awarie)
    - prośba o rekompensatę
    Operator w swojej odpowiedzi odnosi się tylko w części do ostatniego
    punktu, nie komentując ani nie odpowiadając na żadne inne zarzuty i pisząc
    odpowiedź w ogóle nie merytoryczną, nie wnoszącą nic do tematu ani nie
    rozwiązującą problemu. Co wtedy należałoby zrobić?

    --
    best regards,
    scream
    Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.


  • 2. Data: 2010-04-12 13:15:54
    Temat: Re: Jak liczyć termin reklamacji?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:1an9j9879inkg$.1n22kzvwpsuos$.dlg@40tud
    e.net...
    > Kolejna sprawa - załóżmy że w piśmie do operatora podnoszę kilka kwestii:
    > - wolne działanie internetu

    Jeżeli masz napisane prędkość _do_ to raczej nic nie da się z tym zrobić.

    > - brak ciągłości świadczenia usługi (częste awarie)

    Jak długie to za każdy dzień odliczaj 1/15 abo.

    > - prośba o rekompensatę

    wyżej napisałem

    > Operator w swojej odpowiedzi odnosi się tylko w części do ostatniego
    > punktu, nie komentując ani nie odpowiadając na żadne inne zarzuty i pisząc
    > odpowiedź w ogóle nie merytoryczną, nie wnoszącą nic do tematu ani nie
    > rozwiązującą problemu. Co wtedy należałoby zrobić?

    Skontaktować się z UKE, FK.

    --
    Petycja przeciw GMO: http://www.avaaz.org/en/eu_health_and_biodiversity


  • 3. Data: 2010-04-12 18:34:05
    Temat: Re: Jak liczyć termin reklamacji?
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-04-12 13:50, scream wrote:
    > Wysłałem reklamację do operatora telekomunikacyjnego, operator
    > odpowiedział, jednakże nie satysfakcjonowała mnie udzielona odpowiedź. W
    > odpowiedzi napisano, żeby dalszą korespondencję prowadzić za pomocą
    > formularza kontaktowego na stronie operatora bo przyspieszy to kontakt i
    > rozpatrzenie reklamacji. Tak też zrobiłem: odpowiedziałem używając ich
    > formularza. To było 26 marca. Z automatu dostałem odpowiedź, że pismo
    > zostało przyjęte i postarają się odpowiedzieć na nie w ciagu 14 dni (czyli
    > do 13 kwietnia).
    >
    > Dziś mamy 12 kwietnia i dziś otrzymałem od operatora list, w którym pisze
    > on, że otrzymano moją reklamację... 7 kwietnia, przekazano sprawę do
    > rozpatrzenia i od tego terminu liczą sobie 30 dni na odpowiedź.
    >
    > Proszę o informację co mogę zrobić w tej sprawie, bo to oznacza
    > przedłużenie ustawowego terminu o prawie połowę. Równie dobrze mogliby mi
    > przecież przysłać taki list za miesiąc i napisać, że dopiero co dostali
    > moją reklamację... wysłaną drogą elektroniczną, co sami zalecili...
    >
    > To jest jakaś bzdura.
    >


    Jeżeli masz tego maila z potwierdzeniem, to zrób wydruk całości, łącznie
    z nagłówkiem i złóż skargę do UKE.

    W ogóle jestem zwolennikiem wysyłania reklamacji wyłącznie listem
    poleconym, w celu uniknięcia takich kwiatków, lub składanie ich w dwóch
    egzepmlarzach, z potwierdzeniem odbioru.

    A tak z ciekawostek: pismo złożone w TP na Twardej w Warszawie, w
    ichniejszym biurze podawczym na parterze, szło na 18 piętro 12 dni. I
    oczywiście, od tego terminu chciano uzależniać udzielanie odpowiedzi.
    Taka śmiesznostka związana ze współpracą międzyoperatorską.


  • 4. Data: 2010-04-12 21:49:26
    Temat: Re: Jak liczyć termin reklamacji?
    Od: adas <p...@a...w.stopce>

    Osóbka znana jako Maciej Bebenek (news.onet.pl) <m...@t...waw.pl>
    w <hpvp2v$ut3$1@news.onet.pl> wystukała:

    > A tak z ciekawostek: pismo złożone w TP na Twardej w Warszawie, w
    > ichniejszym biurze podawczym na parterze, szło na 18 piętro 12 dni. I
    > oczywiście, od tego terminu chciano uzależniać udzielanie odpowiedzi.
    > Taka śmiesznostka związana ze współpracą międzyoperatorską.

    Dołożę inną ciekawostkę:
    Pismo wysłane do Netii poleconym (data wysłania 25.jakiśmiesiąc).
    Dostaję odpowiedź:
    "W odpowiedzi na Pana reklamację telefoniczną zgłoszoną
    28.jakiśmiesiąc... [...] Mamy Pana w [1234 litery]"
    Ręce opadają jak płetwy (jaki telefon? skąd ta data?). Natomiast UKE
    oczywiście zadziałało.
    Co ciekawe, nic nowego w piśmie swoim nie napisali oprócz tego co sam
    wcześniej pisałem. Tak przewaga pisma z pieczątką.. Ot tyle.

    pozdrawiam
    --
    Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl
    Na pytanie *Która godzina?* chciałem zainstalować rdate...
    (/me 18.05.2004)


  • 5. Data: 2010-04-13 06:43:58
    Temat: Re: Jak liczyć termin reklamacji?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "adas" <p...@a...w.stopce> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:3...@d...artikon...
    > Natomiast UKE oczywiście zadziałało.
    > Co ciekawe, nic nowego w piśmie swoim nie napisali oprócz tego co sam
    > wcześniej pisałem. Tak przewaga pisma z pieczątką.. Ot tyle.

    Jakby też olali UKE to taką by karę dostali, że prezes/dyrektor chodziłby w
    pampersach.

    --
    Petycja przeciw GMO: http://www.avaaz.org/en/eu_health_and_biodiversity


  • 6. Data: 2010-04-28 02:24:13
    Temat: Re: Jak liczyć termin reklamacji?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 12 Apr 2010 20:34:05 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Jeżeli masz tego maila z potwierdzeniem, to zrób wydruk całości, łącznie
    > z nagłówkiem i złóż skargę do UKE.

    Termin odpowiedzi na reklamację minął przedwczoraj, a operator mnie
    zwyczajnie olał i nie odpowiedział. Co teraz - pisać skargę do UKE? Co w
    przypadku, jeśli wyrobią się w tym drugim terminie, określonym przez siebie
    - czy ta odpowiedź jest dla mnie wiążąca, czy mam w ogóle nie odbierać
    pisma, czy może napisać im żeby nic juz do mnie nie pisali bo wysłałem
    skargę do UKE? :))

    --
    best regards,
    scream
    Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1