  • 1. Data: 2010-04-11 21:18:03
    Temat: Szatnia obowiązkowa...
    Od: Iluminat <i...@N...gazeta.pl>

    Przychodnia publiczna. Na gabinecie wywieszka, że szatnia obowiązkowa. W
    szatni trzeba płacić za wieszanie kurtek. Czy regulują to jakieś przepisy i
    czy można odmówić zostawiania okryć wierzchnich? W końcu leczenie jest w
    ramach funduszu, a nie chcą wpuścić do gabinetu w okryciu wierzchnim więc
    wychodzi na to, że leczenie nie jest "darmowe", bo w cenie szatni co
    najmniej.

    --
    Pozdrawiam,
    Iluminat

  • 2. Data: 2010-04-12 00:15:42
    Temat: Re: Szatnia obowiązkowa...
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-11 23:18, Iluminat pisze:
> [...]
    > ramach funduszu, a nie chcą wpuścić do gabinetu w okryciu wierzchnim więc
    > wychodzi na to, że leczenie nie jest "darmowe", bo w cenie szatni co

    Tak samo jest w szpitalu na Banacha. Szatnia płatna 1 zł.
    --

    animka

  • 3. Data: 2010-04-12 17:46:10
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    Iluminat wrote:

    > Przychodnia publiczna. Na gabinecie wywieszka, że szatnia obowiązkowa.

    Teraz pytanie czy tylko o kurtkę/płaszcz chodzi czy może, aż do slipek
    obowiązkowa? Gdzie leży granica i po czym ją wywnioskować z tekstu "szatnia
    obowiązkowa" ?

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 4. Data: 2010-04-15 22:43:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Iluminat pisze:
    > Przychodnia publiczna. Na gabinecie wywieszka, że szatnia obowiązkowa. W

    Ummm... Czyli jak jakaś np. kobieta przyjdzie latem, to musi w szatni
    koszulkę zostawić i w samym biustonoszu paradować? ;->

    > szatni trzeba płacić za wieszanie kurtek. Czy regulują to jakieś przepisy i
    > czy można odmówić zostawiania okryć wierzchnich? W końcu leczenie jest w

    "Mam gorączkę, jest mi zimno - muszę być w kurtce" :-P