  • 1. Data: 2004-04-19 13:31:15
    Temat: Jak legalnie udostepniac internet bez zysku ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.usunto>

    Chcialbym w bloku zalozyc siec. Okolo 10-15 osob. Nie mam dzialalnosci
    gospodarczej i ne chce nikogo w to mieszac oprocz siebie. W jaki sposob moge
    udostepniac lacze internetowe, aby nic to dodatkowo nie kosztowalo ? Czyli
    np kupuje lacze za 150 zl od tpsa, jest 15 osob razem ze mna, kazdy placi 10
    zl i koniec tematu (zadnych zusow itp). Nie ma to byc nic zarobkowego.

    Fantom
    ps. Przychodza mi dwie rzeczy tylko : spoldzielnia i stowarzyszenie. Ale
    moze jeszcze np jakies uzyczenie czy cos takiego.

  • 2. Data: 2004-04-19 19:44:17
    Temat: Re: Jak legalnie udostepniac internet bez zysku ?
    Od: "Kaliope" <K...@w...pl>

> [...]
    kosztowalo ? Czyli
    > np kupuje lacze za 150 zl od tpsa, jest 15 osob razem ze mna, kazdy placi

    Kosztów będzie troszeczkę więcej.To łącze za 150 zł niestety odpada,
    ponieważ nie można go dzielić poza lokal. Musisz się zainteresować tym
    droższym. Poza tym musisz mieć zgodę Spółdzielni (lub innej
    Administracji:-) ) na położenie kabli, nie zgodzą się na "przewieszki" pod
    oknami ani na puszczenie "luzem" po korytarzy. Więc albo montaż własnych
    korytek, albo trzeba wydzierżawić już istniejące od kablówki lub tpsy. (tak
    na marginesie - w moim bloku wogóle się spółdzielnia nie zgodziła).
    Kaliope

  • 3. Data: 2004-04-20 16:20:44
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.usunto>

> [...]
    > ponieważ nie można go dzielić poza lokal. Musisz się zainteresować tym
    > droższym. Poza tym musisz mieć zgodę Spółdzielni (lub innej

    To byl przyklad. Chcemy wziasc DSL 1 MB

    > Administracji:-) ) na położenie kabli, nie zgodzą się na "przewieszki" pod
    > oknami ani na puszczenie "luzem" po korytarzy. Więc albo montaż własnych
    Kable juz leza oryginalnie polozone.

    > korytek, albo trzeba wydzierżawić już istniejące od kablówki lub tpsy.
    (tak
    > na marginesie - w moim bloku wogóle się spółdzielnia nie zgodziła).

    I SM wymaga wlasnie tego, aby to bylo legalne. Wiec szukam czegos innego niz
    dzialalnosc gospodarcza.

    Fantom

  • 4. Data: 2004-04-20 16:27:01
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Stowarzyszenie.
    Tylko koniecznie napisz za pół roku o gehennie, jaką przeszedłeś przy
    [nie]rejestracji.
    JaC