    Date: Fri, 28 May 2010 14:33:51 +0200
    From: WRonX <WRonX@[-CUT-].WRonX.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak bezpiecznie wynajac komus mieszkanie?

    Witam.

    Chcialbym wynajac swoje mieszkanie na takich warunkach, ze w momencie,
    kiedy zechce je jednak sprzedac, nie chcialbym zostac z lokatorem,
    ktorego wyrzucic nie sposob. Czy jest mozliwosc obwarowania sie prawnie
    w jakis sposob w tej kwestii? Tak, zebym w razie czego nie musial szukac
    lokatorowi lokalu zastepczego itp?

    Ktos mi radzil, zeby wszystko zalatwic nieoficjalnie, a jak sie lokator
    nie bedzie chcial wyniesc, to zmienic zamki i wyrzucic jego rzeczy na
    klatke, ale to mi troche pachnie kryminalem - pojdzie do prokuratury i
    ja pojde siedziec za wyrzucenie natreta z wlasnego mieszkania...

    Oczywiscie zakladam, ze chcialbym wszystko zalatwiac polubownie, ale
    jestem mocno nastraszony opowiesciami o ludziach, ktorzy nie moga kogos
    wyrzucic i mieszkanie sie marnuje... Wolalbym np. czlowiekowi dac 2
    miesiace na znalezienie innego lokalu, zwrocic kaucje, moze nawet
    darowac jeden "czynsz", ale jak taki jeden z drugim stwierdzi, ze sie
    nie wyprowadzi i koniec, to co?

    Pozdrawiam.
    --
    [= WRonX =] [= W...@-...NET =] [= http://WRonX.NET =]