  • 1. Data: 2004-01-19 12:36:28
    Temat: Jachnicki Inkaso
    Od: "oszukany" <w...@p...onet.pl>

    Czy Jachnicki na dal naciąga na kasę ?

  • 2. Data: 2004-01-19 16:33:28
    Temat: Re: Jachnicki Inkaso
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "oszukany" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:1e03.0000047e.400bcf4c@newsgate.onet.pl...

    Nie wiem, czy przemyślałeś ten post, ale ja bym go skancelował na tyle
    szybko, by zainteresowany nie miał szans go przeczytać.

  • 3. Data: 2004-01-20 13:33:36
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    >
    > Nie wiem, czy przemyślałeś ten post, ale ja bym go skancelował na tyle
    > szybko, by zainteresowany nie miał szans go przeczytać.

    Ma Pan na mysli interwencje "ruskich" ?

    Boguslaw

  • 4. Data: 2004-01-20 18:23:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    Nie, raczej pozew w postępowaniu cywilnym w którym możesz zapłacić
    olbrzymie odszkodowanie, jeśli się dobrze zakręcą. Chwilowo publicznie
    pomówiłeś ich o przestępstwo.

  • 5. Data: 2004-01-21 08:52:40
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    >
    > Nie, raczej pozew w postępowaniu cywilnym w którym możesz zapłacić
    > olbrzymie odszkodowanie, jeśli się dobrze zakręcą. Chwilowo publicznie

    Nikogo o nic nie pomowilem.

    Na pytanie z innego listu i grozbe pod adresem pytajacego
    zapytalem czy WG ODPOWIADAJACEGO ruskuch nasla.

    A czy firma panstwa J nie jest przypadkiem "nierzetelnym dluznikiem"
    kady sam moze sobie sprobowac odpowiedziec.

    Boguslaw.

  • 6. Data: 2004-01-21 22:12:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    A zastanowiłeś się co piszesz? Pisząc - cytuje: "Czy Jachnicki nadal
    naciąga na kasę?" w pierwszym swym poście sugerujesz niedwuznacznie, że co
    najmniej kiedyś naciągał.

  • 7. Data: 2004-01-22 10:34:13
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    >
    > A zastanowiłeś się co piszesz? Pisząc - cytuje: "Czy Jachnicki nadal
    > naciąga na kasę?" w pierwszym swym poście sugerujesz niedwuznacznie, że co

    A umiesz czytac ?

    To nie ja pytalem, czy "nadal naciaga".

    Ale sam czytalem, jak jedna z kancelarii chwalila sie ze dzieki
    wspolpracy z Rosjanami sciaga dlugi latwiej. Oczywiscie nikt nie wspominal
    o grozbach karalnych - ja w swym pytaniu tez tylko napisalem czy wysla
    ruskich... oczywscie po to by grzecznie zapytali czy doszkodowanie bez
    sadu, czy sad..

    Boguslaw

  • 8. Data: 2004-01-22 18:59:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Robert Tomasik wrote:

    > To nie ja pytalem, czy "nadal naciaga".

    Odszczekuję, faktycznie pomyliłem osoby.