  • 1. Data: 2006-01-28 15:08:32
    Temat: Ja wygląda rozprawa w Sądzie Grodzkim?
    Od: Duncan <...@...com>

    Witam,

    pytanie jak w temacie, sprawa dotyczy odmowy przyjęcia przez mnie mandatu
    (stłuczka z tramwajem).

    Proszę od opis praktyczny, jak się do tego przygotować?

    Jest sens zasięgania profesjonalne opinii/pomocy prawnej, czy to strata
    pieniędzy?

    z góry dzięki za pomoc.

    --
    Duncan

  • 2. Data: 2006-01-28 17:48:20
    Temat: Re: Ja wygląda rozprawa w Sądzie Grodzkim?
    Od: "Mellow" <m...@...sigu>

    > Proszę od opis praktyczny, jak się do tego przygotować?

    Gdy ja byłem na sprawie w SG, wyrok leżał obok sędziny, posłuchała co
    mieliśmy do powiedzenia, wzieła do ręki wyrok i odczytała:]

  • 3. Data: 2006-01-28 19:24:24
    Od: "Krzych1101" <k...@i...pl>

    a mi jednak obnizyli mandat - z wnioskowanych 200 do 100 zl. ale wczesniej,
    jak podpisywalem protokol na policji, dotarczylem jakies swistki z zakladu
    pracy i z jednak organizacji do ktorej naleze, ze jestem "wzorowym
    pracownikiem i obywatelem", ze to moj pierwszy mandat, ze nie zarabiam za
    wiele itp. generalnie nie warto sie stawiac (chyba, ze sie ma dobre
    argumenty), tylko troche sie pokajac - zawsze pare zl mozna utargowac.
    podobnie zrobil moj znajomy, gdy mial sprawe za spozywanie alkoholu na
    Plantach - tez zbil nieco z wnoskowanej kwoty.
    ale po jakas profesjonalna pomoc nie ma co siegac - nie oplaca sie wg mnie w
    takich , jakby nie bylo, blachych sprawach.