  • 1. Data: 2006-01-28 11:45:44
    Temat: Czy prostytucja jest nielegalna?
    Od: "Jarek" <b...@m...pl>

    Witam,

    Mam pytanie, czy świadczenie usług seksualnych za pieniądze jest
    niezgodne z polskim prawem?

    Pozdrawiam, Jarek

  • 2. Data: 2006-01-28 11:51:20
    Temat: Re: Czy prostytucja jest nielegalna?
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Mam pytanie, czy świadczenie usług seksualnych za pieniądze jest
    > niezgodne z polskim prawem?

    a zamierzasz odprowadzac podatki? :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2006-01-28 12:03:38
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Jarek napisał:
    > Mam pytanie, czy świadczenie usług seksualnych za pieniądze jest
    > niezgodne z polskim prawem?

    Jest legalna :)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 4. Data: 2006-01-28 13:06:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jarek [###b...@m...pl.###] napisał:

    Sama prostytucja nie jest zabroniona. Zabronione jest czerpanie
    korzyści z cudzego nierządu. Przy czym sposobów obejścia tego przepisu
    jest sporo, więc burdele działają w najlepsze.

  • 5. Data: 2006-01-28 13:08:02
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    a jak?

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 6. Data: 2006-01-28 13:23:23
    Od: macte animo<a...@k...pl>

    Prostytucja nie jest nielegalna.
    Nielegalne jest czerpanie lkorzyści z nierządu innej osoby, nakłanianie do nierządu
    innej osoby itd(art.203,204 kk)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2006-01-28 13:36:48
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > a jak?

    normalnie. preciez dochod podlega opodatkowaniu :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 8. Data: 2006-01-28 13:42:34
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    ok, jakiemu, dzialalnosc gospodarcza, pod co t podciagnac i jaka zalozyc
    dzialalnosc dajac dupy?

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 9. Data: 2006-01-28 13:44:59
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik"
    > Sama prostytucja nie jest zabroniona. Zabronione jest czerpanie
    > korzyści z cudzego nierządu. Przy czym sposobów obejścia tego
    > przepisu
    > jest sporo, więc burdele działają w najlepsze.

    a jesli ktos prowadzi sam taka dzialalnosc i zechce ja opodatkowac
    to fiskus nie wezmie od niego pieniedzy, zeby nie czerpac korzysci?
    *** blad ***

  • 10. Data: 2006-01-28 13:47:10
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > ok, jakiemu, dzialalnosc gospodarcza, pod co t podciagnac i jaka zalozyc
    > dzialalnosc dajac dupy?

    moze... dzialalnosc artystyczna? :D :D

    --
    tomek nowak