  • 1. Data: 2014-02-13 15:58:19
    Temat: Ja w sprawie długu ????
    Od: Zbyszek9 <z...@p...onet.pl>

    Poszedłem dziś do salonu Polsatu kupić - zostać abonentem mobilnego
    internetu . Pan sprzedawca włączył komputer , wpisał moje nazwisko i
    pesel - a komputer wyświetlił mu napis , że jestem zarejestrowany jako
    dłużnik na 7600 zł . Z transakcji nici , dowiedziałem się tylko , że to
    nie jest dług wobec Cyfrowego Polsatu . Po powrocie do domu przeszukałem
    wszystkie stare papiery i znalazłem tylko " notę odsetkową " wystawioną
    przez Centertel / były kiedyś takie telefony / na sumę 8 , 34 zł słownie
    : osiem i 34/100 zł . Nota jest z czerwca 2004 roku . I jest to jedyna
    chyba nie zapłacona suma , chociaż być może , że ją zapłaciłem . Nigdy
    więcej nikt nie upominał się ode mnie o pieniądze . Powiedzcie proszę ,
    czy jest możliwe aby w ciągu niecałych 10 lat naliczyli tyle odsetek ?
    Albo czy jeżeli KRD wpisał mnie do rejestru dłużników 10 lat temu , to
    sam nalicza odsetki ?. Chciałem wejść na stronę Krajowego Rejestru
    Długów , przeczytałem , że raz na 6 m-cy można sprawdzić siebie
    bezpłatnie , ale trochę się przestraszyłem , gdy serwis ERIF BIG S.A.
    zażądał danych osobowych , nr. pesel i skan obydwu stron dowodu
    osobistego , a na koniec kazali sobie płacić za sprawdzenie - więc
    wolałem się rozłączyć - w końcu połowa stron w internecie to różni
    naciągacze .

  • 2. Data: 2014-02-13 16:25:40
    Temat: Re: Ja w sprawie długu ????
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.02.2014 15:58, Zbyszek9 pisze:

> [...]
    > osobistego , a na koniec kazali sobie płacić za sprawdzenie - więc
    > wolałem się rozłączyć - w końcu połowa stron w internecie to różni

    ERIF to tak naprawdę KRUK - czyli poniekąd naciągacze, ale nie w tym sensie.

    Skurwysyny we własnej bazie umieszczają "długi" które windykują.

  • 3. Data: 2014-02-20 22:39:29
    Od: s...@g...com

    KRD to firma prywatna.