  • 11. Data: 2006-04-08 10:06:50
    Temat: Re: Ja sie nie boje nikogo
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 7 kwi o godzinie 22:13, na pl.soc.prawo, Jan Werbiński napisał(a):

    > Klikash z neo. Mamy dwie możliwości:
    > - włamanie na jeden z wielu udostępnionych, niezabezpieczonych liveboxów &
    > wifi,
    > - klikasz ze swojej własnej neo.
    >
    > W _obu_ przypadkach namierzenie jest dziecinnie proste...

    W pierwszym przypadku - chyba tylko dzięki jakiemuś jasnowidzowi albo
    telepacie ;)))
    Jak sobie wyobrażasz "namierzenie" końcówki która "wpięła" się do nie
    zabezpieczonej radiówki kogoś z neo?
    Awykonalne.

    Drugie: ta neo, z której klika, wcale nie oznacza że *on* jest stroną umowy
    pomiędzy TP a odbiorcą - odbiorcą może być całkowicie *inna* osoba.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 12. Data: 2006-04-08 11:44:41
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

> [...]
    > telepacie ;)))
    > Jak sobie wyobrażasz "namierzenie" końcówki która "wpięła" się do nie

    Wystarczy do tego kilka mało znanych programów, które są na moim notebooku.
    Nie pytaj o nazwy, nie powiem. Zarzucisz, że fantazjuję, a ja ten zarzut
    przemilczę. Faktem jest niestety, że na 99% policja nie ma ludzi, którzy
    mogą to zrobić i nie ma pieniędzy ani procedury by im zapłacić.

    > Drugie: ta neo, z której klika, wcale nie oznacza że *on* jest stroną
    > umowy
    > pomiędzy TP a odbiorcą - odbiorcą może być całkowicie *inna* osoba.

    To, że istnieje jakaś historia na wytłumaczenie mało prawdopodobnego zbiegu
    okoliczności, nie znaczy, że w rzeczywistości wszystko potoczy się zgodnie z
    jej scenariuszem..

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 13. Data: 2006-04-08 11:52:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jan Werbiński wrote:

    > Wystarczy do tego kilka mało znanych programów, które są na moim
    > notebooku. Nie pytaj o nazwy, nie powiem. Zarzucisz, że fantazjuję, a ja
    > ten zarzut przemilczę. Faktem jest niestety, że na 99% policja nie ma

    Jaaaaaaaaaaasne. Program śledzący lecące w powietrzu pakiety ;)

  • 14. Data: 2006-04-08 12:05:29
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    wiadomości news:4437a400$1@news.home.net.pl...

    > Jaaaaaaaaaaasne. Program śledzący lecące w powietrzu pakiety ;)

    Inaczej.
    Jeżeli coś jest, to można to wykryć.
    Jeżeli jest transmisja informacji, to można ją podsłuchać. Zawsze.
    Teoretycznie tylko raczkujące teorie przesyłu informacji przy użyciu
    pojedynczych fotonów są odporne na ostatnie założenie, ale ich się nie
    stosuje poza laboratoriami. Nawet wtedy jednak są słabe ogniwa.
    Jeżeli można coś wykryć i podłuchać, to można przeanalizować.
    W czym widzisz problem?
    Może w tym, że nie wiesz czego szukać, jak i jakim programem?
    Proste?