eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoInwestor budynku wielorodzinnego wyciął drzewa na mojej działce › Inwestor budynku wielorodzinnego wyciął drzewa na mojej działce
  • Data: 2022-04-03 16:12:32
    Temat: Inwestor budynku wielorodzinnego wyciął drzewa na mojej działce
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Deweloper podczas budowy budynku przy mojej działce, zakopał
    (koparko-ładowarką) kostkę, gruz i śmieci po wykańczaniu po mojej
    stronie - z tym wiem co zrobić.

    Ale odkryłem też że z tyłu budynku, tam gdzie wychodzą okna mieszkań
    zostały wycięte drzewa na mojej działce w odległości od 1-4m.

    3 wierzby z pniem o grubości uda, 1 iglak z pniem o grubości uda, 1
    wierzba z pniem o średnicy ok 50cm. Wiem że wierzby i z jednym wyjątkiem
    nie były to duże drzewa, ale no do wuja tak się nie robi. Co mogę z tym
    zrobić, poza zgłoszeniem i usłyszeniem "panie, ale nie wiadomo kto"?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz