eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoInwestor budynku wielorodzinnego wyciął drzewa na mojej działce › Re: Inwestor budynku wielorodzinnego wyciął drzewa na mojej działce
  • Data: 2022-04-04 09:21:56
    Temat: Re: Inwestor budynku wielorodzinnego wyciął drzewa na mojej działce
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 03.04.2022 18:00, ąćęłńóśźż wrote:
    > Waliłbym bezwzględnie na policje, bez tego papieru jakaś biurwa Ci powie
    > za 4 lata, że sam wyciąłeś i płać.

    Byłem sprawę z gruzem zgłosić do straży miejskiej. Ale ciekawsze jest to
    co usłyszałem w sprawie drzew w wydziale ochrony środowiska do którego
    mnie skierowali ze SM.

    "Dzień dobry, wycieli mi drzewa...Jeżeli panu _ukradli_ drzewa to
    powinien pan zgłosić to na policję, a nie do nas (do ochrony
    środowiska). Ale jeżeli sprawca nie zostanie znaleziony, a drzewa będą
    przedstawiały wartość, to będziemy musieli wyciągnąć konsekwencje od
    właściciela działki.".

    Przez chwilę myślałem co ta kobieta do mnie powiedziała i odpowiedziałem
    pytając "Czy jeżeli sprawca nie zostanie znaleziony, to urząd wyciągnie
    jakieś konsekwencje wobec mnie?". Odpowiedziała "że tylko mnie informuje".

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz