  • 11. Data: 2021-03-31 16:24:53
    Temat: Re: Interpretacja rozszerzająca
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:6062b5ae$0$31099$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 29.03.2021 o 14:26, Marcin Debowski pisze:
    >Że co? Byłem przekonany, że oni jakiegoś chłopaczka, co nie bardzo
    >rozumie co odwala ze szkółki wyciągnęli, żeby powtarzał "polska
    >policja jest dobra, jesteśmy poważną formacją, nasza formacja jest
    >poważna, ci co ich pałujemy są źli, policja jest dobra".

    No jak - na takim stanowisku to i obycie i stopien potrzebny, nie
    mozna zaraz po szkolce.

    >A tymczasem rzecznik "po co mi głowa - jem niom" ma tytuł doktora
    >prawa. Widzę, że posiadanie tytułu doktora nauk prawniczych powoli
    >zaczyna być powodem do wstydu;)

    Tylko tak nie wiadomo, czy doktor trafil do policji, czy policjant
    doktorat zrobil.
    Tzn wiadomo:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Mariusz_Ciarka

    "Studiował w Wyższej Szkole Policji w Szczytnie na kierunku
    administracja w zakresie bezpieczeństwa i porządku publicznego
    uzyskując tytuł oficera dyplomowanego.
    Ukończył również studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji
    Uniwersytetu Śląskiego uzyskując tytuł magistra prawa.
    Odbył tam również studia doktoranckie z zakresu prawa.
    W 2014 na podstawie napisanej [...] uzyskał na Wydziale Prawa i
    Administracji Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie stopień
    naukowy doktora nauk prawnych w zakresie prawa, specjalność prawo
    karne[9].
    W latach 1998-2005 pracował w służbach kryminalnych komendy powiatowej
    Policji w Gostyninie [...]
    Od września 2013 roku rzecznik prasowy Małopolskiego Komendanta
    Wojewódzkiego Policji [...]"

    I tak ciagle w sluzbie, a studia i doktorat to chyba troche z doskoku.
    Wybor uniwerku tez ciekawy - ale pewnie ze Szczytna latwo o kontakt w
    Olsztynie.

    J.

  • 12. Data: 2021-03-31 17:09:06
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Bardzo dużo było, przykładowo X. na przystanku PKS gdzieś koło Krynicy Morskiej.

    -----

  • 13. Data: 2021-03-31 18:31:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.03.2021 o 11:03, Olin pisze:

    > Okazuje się, że jest również zastępcą redaktora naczelnego International
    > Journal of Legal Studies:
    >
    > https://ijols.com/resources/html/cms/SCIENTIFICCOUNC
    IL

    Człowiek renesansu. Sądząc po odznaczenich to zna się jeszcze na sporcie
    i turystyce;)

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2021-03-31 18:40:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.03.2021 o 16:24, J.F. pisze:

    > No jak - na takim stanowisku to i obycie i stopien potrzebny, nie mozna
    > zaraz po szkolce.

    Ja tam odnoszę wrażenie, że nadmiar zrozumienia i godności to na tym
    stanowisku jest szkodliwy. Weź pod uwagę, że gość w kółko powtarza to
    samo i de facto nie próbuje nawet się otrzeć o odpowiedź na temat
    "policja jest dobra, przeciwnicy policji są źli, próby ataku na
    funkcjonariuszy spotkają się ze stanowczą reakcją, antyterroryści
    bronili się przed napaścią demonstrantów" i tak w kółko.

    Jakby wszedł w jakąkolwiek dyskusję to chociażby ze względu na ilość
    dziennikarzy i co by nie mówić jednak na ogól ponadprzeciętną ich
    inteligencję to by skończył jak robert. palnąłby jakąś głupotę i
    próbował się potem wyciągnąć za włosy z bagna. Tyle że o robercie wie
    tylko usenet, a ten byłby zaraz cytowany przez wszystkich. "rzecznik
    policji potwierdza, że policjanci szukali roweru w majtkach
    podejrzanego!", "ciarka twierdzi że użycie AED może zaszkodzić!" ;)

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2021-03-31 18:51:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    IL

    >Człowiek renesansu. Sądząc po odznaczenich to zna się jeszcze na
    >sporcie i turystyce;)

    Na sporcie sie zna, bo rzecznikowal policji w czasie dwoch mistrzostw
    swiata :)

    Ale jeszcze na statystyce sie zna!
    Choc akurat wsrod policjantow, to ktos tam sie zna.

    I jest zasluzonym AK-owcem

    https://mazowiecka.policja.gov.pl/ra/dzialania-polic
    ji/aktualnosci/19631,Mazowieccy-policjanci-uczcili-w
    -Radomiu-227-rocznice-uchwalenia-Konstytucji-3-Ma.ht
    ml

    J.

  • 16. Data: 2021-03-31 18:59:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.03.2021 o 18:51, J.F. pisze:

    > Na sporcie sie zna, bo rzecznikowal policji w czasie dwoch mistrzostw
    > swiata :)

    E tam. Na połce kopanej to 90% samców się zna. Im więcej wypiją tym
    lepiej się znają!

> [...]
    ji/aktualnosci/19631,Mazowieccy-policjanci-uczcili-w
    -Radomiu-227-rocznice-uchwalenia-Konstytucji-3-Ma.ht

    pamiątkową Odznaką Akcji ,,Burza", ustanowioną przez gen. broni
    Kazimierza Sosnowskiego w 1944 roku, wyróżniono kom. Artura Duszaka -
    z-cę naczelnika Wydział ds. Ceremoniału Policyjnego Komendy Głównej
    Policji, mł. insp. Mariusza Ciarkę - Rzecznika Prasowego KGP, kom.
    Karola Wojtyłę - dowódcę Samodzielnego Pododdziału Antyterrorystycznego
    Policji w Radomiu

    Mają rozmach - nie wiedziałem, że papież dorabiał u antyterrorystów w
    radomiu. Pewnie błogosławił pałą teleskopową:P

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2021-03-31 19:00:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]

    ji/aktualnosci/19631,Mazowieccy-policjanci-uczcili-w
    -Radomiu-227-rocznice-uchwalenia-Konstytucji-3-Ma.ht

    Swoją drogą to przecież oni uważają że brzydkie słowo na ka jest obraźliwe;)

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2021-03-31 19:50:35
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ty, Szrek, żebym się nie wybrał na Wawrzyszew...

    -----

  • 19. Data: 2021-03-31 20:37:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.03.2021 o 19:50, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ty, Szrek, żebym się nie wybrał na Wawrzyszew...

    Następny. Normalnie fanklub...

    --
    Shrek

  • 20. Data: 2021-04-01 00:56:01
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-03-31, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No niekoniecznie - usilowanie zabojstwa moze byc bez trupa.

    Usiłowanie zabójstwa to nie zabójstwo. Skoro coś się nazywa sprawą o
    zabójstwo to mi to brzmi, że zabójstwo się dokonało.

    > Z kolei moze byc tez "spowodowanie smierci" ... raczej bez mozliwosci
    > usilowania.
    > No i jeszcze "spowodowanie zagrozenia katastrofą" - umyslne,
    > nieumyslne ...
    >
    > Ale te sprawy to mnie interesuja - co tam oprocz Popieluszki jeszcze
    > bylo ?

    A dlaczego tylko polityczne? Jakies napady się nie łapią? Trochę tego
    chyba było.

    --
    Marcin