  • 21. Data: 2021-04-01 01:01:16
    Temat: Re: Interpretacja rozszerzająca
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-03-31 o 20:37, Shrek pisze:

    > Następny. Normalnie fanklub...

    Żeby ten głupek chociaż wiedział gdzie Ty mieszkasz :D

    --
    animka

  • 22. Data: 2021-04-01 11:25:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2021-03-31, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Usiłowanie zabójstwa to nie zabójstwo. Skoro coś się nazywa sprawą o
    >zabójstwo to mi to brzmi, że zabójstwo się dokonało.

    Karnie to jednak to samo.
    W dodatku tu masz "sprawy przeciwko zyciu" ...

    >A dlaczego tylko polityczne? Jakies napady się nie łapią? Trochę tego
    >chyba było.

    Lata 1980-90, to IMO jeszcze niewiele ... czy wrecz nic.

    J.

  • 23. Data: 2021-04-01 14:25:57
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To nie Szrek, to d'Artagnan ;-)

    -----

  • 24. Data: 2021-04-01 14:34:14
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Animka w

    > głupek

    głupek...

    > chociaż wiedział gdzie Ty mieszkasz :

    ...podał adres w internetach! Przy okazji wątku(ów) o Sokratesa...

    --
    'Tom N'