  • 31. Data: 2006-09-15 13:26:02
    Temat: Re: Instalacja szpiegowskiej kamery i podsłuchu
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 15 Sep 2006 14:26:34 +0200, kam napisał(a):

    > od kiedy skazanie jest warunkiem dochodzenia odszkodowania?

    Nie jest. Ale od kogo odszkodowanie, skoro nic poza domyslami jednej osoby
    nie potwierdza kto zalozyl podsluchy itp? Z wyrokiem byloby duzo, duzo
    latwiej. A tak.. Gosc sie wyprze na 100% i nic mu nie mozna udowodnic
    (pozatym jest juz przedawnienie).

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 32. Data: 2006-09-16 20:37:11
    Od: a...@a...pl

    > Odszkodowanie za straty w związku z czymś, czego już de facto nie ma i nie
    > było...? (tzn. było, ale sie przedawnilo i juz niewazne)
    >
    > Pozew mozesz zlozyc zawsze, najwyzej sad go odrzuci. Ale... Nie mozesz
    > zlozyc pozwu w sprawie ktorej tak naprawde nie bylo. Nikt prawnie nie
    > stwierdzil ze miales te podsluchy, nikt nie zostal skazany - od kogo chcesz
    > sie domagac odszkodowania?

    prawdopodobnie istnieją nagrane materiały

  • 33. Data: 2006-09-16 21:16:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kam wrote:

    > przykład?

    Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20
    marca 2000 r. w sprawie rodzajów szczególnie niebezpiecznych broni i
    amunicji oraz rodzajów broni odpowiadającej celom, w których może być
    wydane pozwolenie na broń.

  • 34. Data: 2006-09-16 21:53:51
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 16 Sep 2006 22:37:11 +0200, a...@a...pl napisał(a):

    > prawdopodobnie istnieją nagrane materiały

    OK, ale:

    1) sprawa sie juz przedawnila!!!
    2) nie masz do nich dostepu (zgadlem?)
    3) dzis sa, jutro moze ich nie byc
    4) tym bardziej "znikna" jesli osoba bedaca w ich posiadaniu dowie sie ze
    zlozyles jakis pozew do sadu o cokolwiek

    Nie ma to po prostu sensu. Odpusc sobie, bo _w najlepszym razie_ nic nie
    zyskasz (oprocz tego ze pokryjesz koszty sadowe).

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 35. Data: 2006-09-16 22:04:44
    Od: a...@a...pl

    OK, ale:

> [...]
    >
    > Nie ma to po prostu sensu. Odpusc sobie, bo _w najlepszym razie_ nic nie
    > zyskasz (oprocz tego ze pokryjesz koszty sadowe).
    zbyt wiele mnie t kosztowało zebym sobie odpusciła, jesli nie tak to w inny
    sposób.Odnosnie materiaow to powiedzmy ze 'podstepem" mogłabym je zdobyc jesli
    bede wiedziała ze to ma sens

  • 36. Data: 2006-09-16 23:39:32
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 17 Sep 2006 00:04:44 +0200, a...@a...pl napisał(a):

    > zbyt wiele mnie t kosztowało zebym sobie odpusciła, jesli nie tak to w inny
    > sposób.Odnosnie materiaow to powiedzmy ze 'podstepem" mogłabym je zdobyc jesli
    > bede wiedziała ze to ma sens

    To ja Ci mowie, ze to nie ma sensu bo jedyne co mozesz teraz zrobic - to
    zaszkodzic sobie.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 37. Data: 2006-09-17 07:39:23
    Od: a...@a...pl

    zbyt wiele mnie t kosztowało zebym sobie odpusciła, jesli nie tak to w inny

    > To ja Ci mowie, ze to nie ma sensu bo jedyne co mozesz teraz zrobic - to
    > zaszkodzic sobie.
    momencik- ale to dalej działa na moja szkode jesli materiał jest wykorzystywany-
    i co nic w takiej sytuacji nie mozna zrobić?

  • 38. Data: 2006-09-17 08:10:50
    Od: a...@a...pl

    a art.23 i 24 KC?

  • 39. Data: 2006-09-17 09:43:18
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    > marca 2000 r. w sprawie rodzajów szczególnie niebezpiecznych broni i
    > amunicji oraz rodzajów broni odpowiadającej celom, w których może być

    a związek z prawem karnym i zakazem?

    KG

  • 40. Data: 2006-09-17 10:04:00
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 17 Sep 2006 09:39:23 +0200, a...@a...pl napisał(a):

    > momencik- ale to dalej działa na moja szkode jesli materiał jest wykorzystywany-
    > i co nic w takiej sytuacji nie mozna zrobić?

    To zalezy od tego w jaki sposob jest wykorzystywany i przez kogo. Wczesniej
    nie pisalas ze ktos ciagle wykorzystuje zebrany nielegalnie material, tylko
    ze po prostu go zebral.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl