    From: "Piter" <k...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Instalacja odgromowa, a wlamania
    Date: Thu, 16 Sep 2004 23:42:01 +0200

    Mieszkam w bloku na pierwszym piętrze. Niedawno został przeprowadzony remont
    instalacji odgromowej. Jeden z przewodów odprowadzających ładunki
    zainstalowano tuż obok mojego balkonu, znacznie ułatwiając włamanie. Tuż po
    tym miałem w przeciągu pół roku dwa włamania, właśnie przez balkon.
    Czy istnieje jakiś sposób zmuszenia zarządcy budynku do przeniesienia
    felernego odgromu ? Dodam, że pokojowe metody zawiodły. Może jakiś hak z
    prawa budowlanego, może cywilnego ?

    Piotr