    From: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Inpost - odbiór przesyłki
    Date: Wed, 26 Feb 2014 18:39:04 +0100

    Ma ktoś jakiś pomysł jak zwalczyć Inpost z ich głupawym żądaniem dowodu
    osobistego przy odbiorze przesyłki poleconej doręczanej do domu?
    Poczcie i kurierom jakoś to nie jest potrzebne...

    Doręczyciel ma prawo zażądać okazania dowodu zgodnie z regulaminem usług
    Inpost. Fakt, sprawdziłem - jest taki wpis w regulaminie. Tyle tylko, że
    jeśli by wpisali do regulaminu, że odbierający przesyłkę rejestrowaną ma
    okazać akt urodzenia, to co? Też by wszyscy mieli tak robić bo się komuś
    zachciało?
    Nie bardzo mam na razie inną opcję, bo przesyłki otrzymuję (a muszę
    odebrać) a nie nadaję. No i nie mam wpływu, że ktoś wyśle akurat Inpostem.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof