    From: "Rysiek" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Informatyk ukarany za bledy budowlane
    Date: Thu, 12 Sep 2002 19:30:36 +0200

    Dzien dobry. Jestem nowy na tej liscie.
    Jestem rozgoryczony, wg mnie, nieslusznie otrzymana kara.
    Szukam porady jak mam postapic.
    Powod mojego pojawienia sie tutaj jest ponizej.
    Jestem zatrudniony jako informatyk w pewnej, dosyc duzej firmie panstwowej.
    Odbyl sie przetarg na remont jednego z budynkow. Wiedzac o przetargu
    dorzucilem swoje trzy grosze - modyfikacja sieci komputerowej.
    Poniewaz byla zmodernizowana siec komputerowa zostalem wlaczony w sklad
    komisji odbierajacej remont budynku.
    Odnosnie wykonania sieci komputerowej nie mialem zastrzezen. Spelnia
    wszystkie wymogi, jakie byly w warunkach umowy.
    W sklad komisji wchodzily osoby odbowiedzialne za za bezpieczenia,
    budowlanke, itp.
    Remont zostal przez komisje odebrany pozytywnie.
    ....Dzisiaj dyrektor wreczyl mi pismo z nagana, ze kontrola jednostki
    nadrzednej wykazala wykonanie robot budowlanych w remontowanym budynku jako
    niedostateczne. Nie ma uwag co do sieci komputerowej.
    I teraz mam pytanie. Zostalem zakwalifikowany do komisji odbiorczej jako
    osoba znajaca sie na informatyce i dziedzinach pokrewnych. Rozumiem, ze
    mialem stwierdzic jakosc robot zwiazanych z siecia komputerowa.
    Kontrola zwierzchnia wykazuje, ze jakosc robot budowlanych jest na poziomie
    niedostatecznym.
    Czy ja jako informatyk mam teraz bekac za to, ze nie potrafilem odniesc sie
    do robot budowlanych, a ocenialem jedynie dzialke, ktora nalezy do mnie?
    Poradzcie cos. Czy jest sens pisac odwolanie. Czuje sie niewinny. Mam
    wrazenie, ze jest jak w tym przyslowiu: "Kowal zawinil, cygana powiesili".
    Prosze o porade.
    Pozdrawiam. Rysiek