eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoInformacja publiczna - czy wyniki ofert/przetargów pod to podpadają? › Informacja publiczna - czy wyniki ofert/przetargów pod to podpadają?
  • Data: 2010-12-08 14:01:43
    Temat: Informacja publiczna - czy wyniki ofert/przetargów pod to podpadają?
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, jedna instytucja samorządowa nie bardzo chce udostępnić mi informację
    o koszcie usług oferenta który ze mną wygrał rok temu. teraz jest następne
    zaproszenie do składania ofert a ja nie mogę od nich wyciągnąć 1) kto wygrał
    poprzednie postępowanie 2) za ile świadczył usługi. Jestem w trakcie
    uswiadamiania pracownicy placówki, ze ma obowiązek udzielic mi tej
    informacji. Ale teraz zbaraniałem bo przeczytałem ustawe o dostepie do
    informacji publicznej ale tam nie znalazłem nic podpierającego moje
    twierdzenia. Jestem wrecz pewien ze to informacja jawna ale nie moge dokopac
    sie do odpowiedniego aktu prawnego. Jedynie w PZP znalazlem informacje ze
    protokoły muszą być przechowywane przez 4 lata....

    ktos podpowie?

    mgut