  • 1. Data: 2007-05-17 07:11:11
    Temat: Informacja publiczna
    Od: "Grzesiek" <n...@e...pl>

    Witam
    Ponad miesiąc temu złożyłem wniosek do burmistrza o wyjaśnienie, czy ulica przed
    moim domem ma status drogi gminnej, czy powiatowej. Wnioskowałem o wskazanie
    konkretnej uchwały rady miasta zaliczającej ulicę do określonej kategorii. Do
    tej pory nie otrzymałem odpowiedzi i stąd moje pytanie:
    Czy tego typu wniosek podlega ustawie o dostępie do informacji publicznej i
    powinien być załatwiony w ciągu 14 dni? Jakoś ciężko mi dopasować go do katalogu
    informacji publicznych z art. 6 ustawy.
    Będę wdzięczny za pomoc.
    Grzesiek

  • 2. Data: 2007-05-17 07:20:56
    Temat: Re: Informacja publiczna
    Od: stern <s...@n...to>

    Grzesiek napisał(a):
> [...]
    > powinien być załatwiony w ciągu 14 dni? Jakoś ciężko mi dopasować go do katalogu

    1. a nie lepiej było się udać do wydziału i zapytac panie urzędniczki? ;)
    2. nie udostępnia się informacji upublicznionej
    3. powinienś dostac decyzję o odmowie udostępnienia informacji

  • 3. Data: 2007-05-17 07:55:39
    Od: "Grzesiek" <n...@e...pl>

    > 1. a nie lepiej było się udać do wydziału i zapytac panie urzędniczki? ;)

    Sprawa nie jest taka prosta.
    Wokół tej uliczki panuje spore zamieszanie i przepychanki z urzędem. Burmistrz w
    jednym z pism twierdzi, że ma ona status drogi gminnej. W kolejnym, że
    powiatowej. Nie podaje przy tym żadnej podstawy prawnej.
    Ja po przekopaniu się przez stos uchwał rady miasta stwierdziłem, że ten status
    nigdy nie był ustalony. Z tego względu poprosiłem burmistrza o wyjaśnienie, na
    jakiej podstawie opierał swoje twierdzenia. Do tej pory odpowiedzi nie otrzymałem.

    > 2. nie udostępnia się informacji upublicznionej
    > 3. powinienś dostac decyzję o odmowie udostępnienia informacji

    A co w przypadku, jeżeli taka informacja nie istnieje? :)))
    Czy powinni mnie o tym poinformować, czy też decyzja o odmowie?
    Ile mają czasu na wydanie decyzji odmownej?

  • 4. Data: 2007-05-17 08:36:53
    Od: stern <s...@n...to>

    Grzesiek napisał(a):

> [...]
    > jakiej podstawie opierał swoje twierdzenia. Do tej pory odpowiedzi nie otrzymałem.

    to napisz do powiatu.

    > A co w przypadku, jeżeli taka informacja nie istnieje? :)))

    idiotyzm pytania pominę

    > Czy powinni mnie o tym poinformować, czy też decyzja o odmowie?
    > Ile mają czasu na wydanie decyzji odmownej?

    14 dni na wydanie decyzji odmownej

  • 5. Data: 2007-05-17 08:59:30
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Sprawdź na BIPie urzędu, które drogi są gminne i będziesz wiedział wszystko.

    Michał