  • 11. Data: 2020-11-04 13:00:28
    Temat: Re: IRCHa
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-11-04 o 08:10, J.F. pisze:
    > Niedzielski mówił, że często mamy do czynienia "z pewnym
    > niezrozumiałym ukrywaniem łóżek (dla chorych na Covid-19), które
    > faktycznie są dostępne, a niekoniecznie dyrektor, czy kierujący
    > jednostką chce tego pacjenta przyjmować"

    Jak ten dyrektor czy kierujący będzie zdychał to powinien być chyba
    położony na gołej podłodze.

    --
    animka

  • 12. Data: 2020-11-04 13:03:14
    Temat: Re: IRCHa WRON batem MZ/NFZ na szpitale
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-11-04 o 10:09, J.F. pisze:
    > Cos musieli stworzyc.
    > O ile pamietam, to PiS chcial to zlikwidowac i utworzyc na powrot Chore
    > Kasy.
    > Jak widac sie nie zdecydowal.
    >
    > Jaki mialbym zysk z Chorej Kasy, to mi juz PiS nie powiedzial.
    >
    > Tak czy inaczej - SLD nie potrafila "sluzby zdrowia" dobrze
    > zorganizowac, PO nie potrafila, i PiS tez nie chce ...

    Nie chcą bo mają wszystko ustawione dla siebie i "pod swoje kopyto".

    --
    animka

  • 13. Data: 2020-11-04 13:33:48
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W Warszawie są trzy:
    https://nazwiska-polskie.pl/Podłoga

    -----

  • 14. Data: 2020-11-11 15:13:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...ja.wp.pl ...

    > Jak ten dyrektor czy kierujący będzie zdychał to powinien być chyba
    > położony na gołej podłodze.

    Ty naprawde wierzysz ze ktos chowa łózka?

    Na swiecie jest duzo miłosników teorii spiskowych - najsmieszniejsze
    jest to ze brak logiki tylko utwierdza tych miłosników w swoich
    przekonaniach.

    Przykładowo krazy teoria ze szpitale celowo wpisują do aktów zgonów
    covid bo wtedy dostaja wiecej kasy.
    Ale na pytanie dlaczego latem było po 10 zgonów dziennie to juz nikt
    nie umie odpowiedziec. Przeciez zgodnie z ta teoria powinno byc po
    pincet dziennie.
    A teraz to powinno być po tysiac dziennie skoro przebilismy juz granice
    2 tysiecy zgonów dziennie (prawie 2x wiecej niz srednia)

    Zgodnie z ta sama teorią ukrywanie łóżek (chociaz brzmi super spiskowo)
    tez nie ma sensu - bo jak pacjent nie wjedzie do szpitala to nie mozna
    mu covidowej stawki policzyc za leczenie...
    Prawda?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ("""""""""")

  • 15. Data: 2020-11-11 15:55:19
    Od: Kviat

    W dniu 11.11.2020 o 15:13, Budzik pisze:

> [...]
    > tez nie ma sensu - bo jak pacjent nie wjedzie do szpitala to nie mozna
    > mu covidowej stawki policzyc za leczenie...

    Pewnie nie słyszałeś, ale jedna ze znanych piosenkarek zauważyła, że na
    tych łóżkach leżą statyści, a nie chorzy. Więc lepiej ukrywać łóżka
    przed chorymi i położyć tam zdrowego statystę. Nie dość, że większa
    stawka za leczenie, to jeszcze nie ma kosztów, bo nie trzeba wydawać na
    leczenie zdrowych statystów. 100% zysku, dlatego właśnie wszyscy lekarze
    jeżdżą bentleyami.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 16. Data: 2021-05-02 16:14:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kviat ...

> [...]
    > nie trzeba wydawać na leczenie zdrowych statystów. 100% zysku,
    > dlatego właśnie wszyscy lekarze jeżdżą bentleyami.

    Ale wtedy w statystykach nie byłoby pustych łózek skoro byłyby zajete
    przez statystów...

    Ech, celebryci :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 17. Data: 2021-05-04 10:31:26
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 02.05.2021 o 16:14, Budzik napisał:
    > Użytkownik Kviat ...

    > Ale wtedy w statystykach nie byłoby pustych łózek skoro byłyby zajete
    > przez statystów...
    >
    > Ech, celebryci :)

    Hmmm wszelkie dane za zeszły rok podają, że było nawet 30% mniej
    hospitalizacji porównując rok do roku. Nie nie byli tam statyści, ale
    bałagan wprowadzony przez rządzących w związku z nowymi zasadami
    postępowania.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 18. Data: 2021-05-04 12:56:20
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    J.F. napisał(a):

    > O ile pamietam, to PiS chcial to zlikwidowac i utworzyc na powrot
    > Chore Kasy.
    > Jak widac sie nie zdecydowal.

    Nasi Umiłowani Przywódcy wykombinowali sobie, że aby lepiej przychylać obywatelom
    nieba na odcinku zdrowotności, pozbiera się od nich pieniądze na tzw. ,,składkę na
    ubezpieczenia zdrowotne". Te ,,składki", podobnie jak dochody z papierów
    wartościowych (obligacji) gwarantowanych przez Skarb Państwa, stanowiły przychody 16
    regionalnych (i jednej ,,mundurowej") Kas Chorych. Na tych klamkach uwiesili się
    przyjaciele i poplecznicy naszych Umiłowanych Przywódców. Nauczeni doświadczeniami
    zdobytymi podczas ,,zawłaszczania państwa", kiedy to przez tamtą koalicję byli od
    klamek bezlitośnie odrywani, zadbali o to, by tym razem żadna zmiana rządu zagrozić
    im nie mogła. I rzeczywiście; kiedy w 2001 roku zewnętrzne znamiona władzy objęła
    koalicja SLD-PSL-UP, okazało się, że przyjaciół i popleczników Umiłowanych Przywódców
    z poprzedniej koalicji oderwać od klamek niepodobna. Toteż charyzmatyczny premier
    Leszek Miller nie miał innego wyjścia, jak rozwiązać Kasy Chorych, a na ich miejsce
    powołać Narodowy Fundusz Zdrowia, który też miał 16 oddziałów terenowych - ale już z
    nowymi przyjaciółmi i nowymi poplecznikami.

  • 19. Data: 2021-05-04 12:59:12
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    2004r.

    Wystarczy powiedzieć, że o ile w 1989 roku zaledwie kilka dziedzin było objętych
    koncesjonowaniem, to w dziesięć lat później koncesje, licencje, zezwolenia i
    pozwolenia obowiązywały już w 202 obszarach gospodarki. Nastąpiła recydywa socjalizmu
    w stylu Hilarego Minca, czemu naturalnie towarzyszył nieustanny wzrost biurokracji.

    W roku 1990 zatrudnienie w administracji centralnej wynosiło 45 tysięcy ludzi, a w
    pięć lat później - już 112 tysięcy. Skokowy wzrost biurokracji nastąpił też wskutek
    czterech wiekopomnych reform rządu premiera Buzka, kiedy to wprowadzono powiaty i
    województwa samorządowe (obok administracji rządowej), kasy chorych (obok Zakładów
    Opieki Zdrowotnej i administracji ochrony zdrowia).

    Obecnie liczba urzędników przekracza 500 tysięcy, a nie jest to ostatnie słowo, bo
    Unia Europejska wpada na coraz to nowe pomysły. W rezultacie funkcjonowanie państwa
    staje się coraz bardziej kosztowne i podatki, mimo nieustannego ich podwyższania, nie
    wystarczają.

  • 20. Data: 2021-05-04 14:13:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 May 2021 03:56:20 -0700 (PDT), Astralny Rębajło wrote:

> [...]
    > (obligacji) gwarantowanych przez Skarb Państwa, stanowiły przychody
    > 16 regionalnych (i jednej ,,mundurowej") Kas Chorych.

    Tak czy inaczej - kto mialby lekarzom placic i na jakiej zasadzie ?

> [...]
    > rozwiązać Kasy Chorych, a na ich miejsce powołać Narodowy Fundusz
    > Zdrowia, który też miał 16 oddziałów terenowych - ale już z nowymi

    Nie wiem czy to tak bylo, ale nie rozumialem po co tych 16 Kas.
    Fakt, ze NFZ to 16 oddzialow wojewodzkich i jeszcze centrala :-)

    Dla obywatela chyba jednak lepiej, ze idzie do dowolnego lekarza,
    a nie przed urlopem biegnie do Chorej Kasy po promese na leczenie w
    innym wojewodztwie.
    No - fakt, ze jest przypisany do jednego lekarza rodzinnego, lub
    przychodni..

    J.