  • 1. Data: 2002-05-15 16:05:23
    Temat: INterpretacja lub przepisy wykonawcze
    Od: Andrzej z Zaborza <m...@p...onet.pl>

    Witam.
    Co mi pomoże zrozumieć taki dziwoląg?
    Art.1.1
    Ustawa reguluje zasady zbywania mieszkań wchodzących w skład budynków
    mieszkalnych, będących własnością przedsiębiorstw państwowych,
    niektórych spółek handlowych z udziałem skarbu państwa, państwowych
    osób prawnych oraz
    !* niektórych mieszkań będących własnością skarbu państwa *!
    ^^^^^^^^
    osobom uprawnionym, na warunkach preferencyjnych.

    Gdzie znajdę co autor miał na myśli?

    --
    Pozdro Andrzej
    Bądź moim gościem: http://www.endrju.host.sk