  • From: "kovalek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: IDEA ciąg dalszy
    Date: Mon, 12 Jan 2004 10:28:43 +0100

    Witam !!

    Już kiedyś pisałem na grupe w sprawie uzyskania porady prawnej. Chodzi o
    rozwiązanie umowy z siecią IDEA na wsutek zmiany regulaminu.
    Jednak mam z tym problem, ponieważ IDEA chce mi naliczyć opłate specjalną za
    rozwiązanie umowy przed okresem, na który ona została zawarta.
    Dziś dostałem odpowiedz na swoją reklamacje (w sprawie naliczenia opłaty
    specjalnej).

    http://rchem.chemd.amu.edu.pl/~kovalek/idea.jpg

    Teraz mam pytania w zwiazku z tym pismem:

    - czemu IDEA korespondencje wyslana listem zwyklym traktuje jako doreczona
    ze skutkiem prawnym ?
    - w jaki sposób mogę "walczyć" skoro postepowania reklamacyjne zostalo juz
    wyczerpane ?
    - jakie są koszty ewentualnej sprawy sądowej i kto je ponosi ?

    Leszek Kowalski