eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoIDEA - brak zgody na przetwarzanie danych - nie przestrzegaja › IDEA - brak zgody na przetwarzanie danych - nie przestrzegaja
  • Data: 2003-08-20 23:35:26
    Temat: IDEA - brak zgody na przetwarzanie danych - nie przestrzegaja
    Od: "kuba" <k...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pomimo, ze mam w umowie brak zgody na przetwarzanie moich danych w celach
    marketingowych przychodza smsy z reklamami Idea. Rozne quize, loga i konkursy.
    Do tego ostatnio co pare dni sie nagrywa "poczta glosowa" z reklamami idei.
    Zadzwonilem na infolinii i potwierdzili, ze to reklamy marketingowe i musialem
    dac zgode aby je otrzymac, co nigdy nie zrobilem.

    Co moge im zrobic? Sprawe do sadu o zlamanie ustawy o danych osobowych ? Mam w
    umowie brak zgody. Moge rozwiazac umowe ? Czy moge sie domagac np 2 kolejne
    miesiace abonamentu gratis w zamian polubownego zakonczenia sprawy ?

    Jaka reklamacje skladac? Na jakie paragrafy ustawy sie powolywac ?