  • 1. Data: 2005-02-04 05:05:45
    Temat: I nikt nie odpowiedział!
    Od: "RAV" <r...@o...pl>

    Wymeldowali mnie administracyjnie (z pobytu stałego) z jednej miejscowości,
    w której mam zarejestrowany samochód. Mam meldunek czasowy w innej
    miejscowości.
    Co z samochodem? Czy mi go wyrejestrują czy jak, bo nie mam pojęcia co
    zrobić. Panikować już czy za chwilę?

    RaV

    AQQ:133695 GG:4080500 TLEN:ravsite WPKONTAKT:kropeczek.tk
    ICQ:298202732 WWW: http://kropeczek.tk
    PRP: http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=521

  • 2. Data: 2005-02-05 13:24:31
    Temat: Re: I nikt nie odpowiedział!
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "RAV" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miejscowości.
    > Co z samochodem? Czy mi go wyrejestrują czy jak, bo nie mam pojęcia co

    Nie panikowac w ogole. Ja cale zycie jestem niezameldowany. :-) Samochodu Ci
    nie wyrejestruja, bo tylko Ty go mozesz wyrejestrowac. I nic nie musisz z
    tym robic. Niby wypadalo by wymienic dowod, ale wlasciwie po co... No chyba,
    ze chcesz, to jak masz czasowe, to mozesz sobie wymienic, wtedy wpisza Ci:
    zameldowanie czasowe i ten adres. Mozesz sobie tez wyrobic dowod z wpisem
    "bez stalego miejsca pobytu" (czy jakos tak), ale to chyba nie jest zbyt
    madre. :)

    pozdrawiam, marekz

  • 3. Data: 2005-02-06 15:01:39
    Od: "RAV" <r...@o...pl>

    MarekZ rzecze:

    Dzięi bardzo.. w końcu się czegoś dowiedziałem.