  • 1. Data: 2005-02-03 23:38:45
    Temat: Hasło reklamowe
    Od: "Tomasz " <s...@W...gazeta.pl>

    Witam!
    Chciałbym spytać o nurtującą mnie od dawna kwestię, a mianowicie:
    - czy reklama w stylu:
    "sprzedam monitor a`la panasonic model xy"
    jest legalna?
    Dziękuję za ewentualną pomoc
    Tomasz Jurek

  • 2. Data: 2005-02-04 00:39:07
    Temat: Re: Hasło reklamowe
    Od: "Artur \"Shiva\" Włodarczyk" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Tomasz " wrote:

    > "sprzedam monitor a`la panasonic model xy"
    > jest legalna?

    Mozna wiedziec jaki to jest "monitor a`la Panasonic"? Predzej juz na
    podzespolach (kineskopie) Panasonica.

    shi

  • 3. Data: 2005-02-04 08:45:59
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Artur "Shiva" Włodarczyk wrote:

    > Mozna wiedziec jaki to jest "monitor a`la Panasonic"? Predzej juz na
    > podzespolach (kineskopie) Panasonica.
    >
    > shi

    Od niedawna jesl legalna "reklama prownawcza",
    wiec mozesz sprzedawac telewizwoe
    "oparametrach zblizonych do Panasonic model xxx"

    Boguslaw

  • 4. Data: 2005-02-04 11:21:55
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Od niedawna jesl legalna "reklama prownawcza",
    > wiec mozesz sprzedawac telewizwoe
    > "oparametrach zblizonych do Panasonic model xxx"

    nie sadze ze o to chodzi. Co innego jak swiadczysz te same uslugi czy te
    same produkty sprzedajesz.
    Nie poroiwnasz przeciez telewizora Sony do telewizora TelezakupyMANGO
    nawet gdyby mial te same funkcje.

    P.