  • 1. Data: 2005-02-03 22:59:37
    Temat: Zmiana trybu nauki - zgodna z prawem?
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Witam!

    Zacząłem studia 1,5 roku temu. Zacząłem z myślą, że uczę się przez 6
    semestrów zaocznie, czyli zjazd co dwa tygodnie. Dzisiaj się dowiedziałem,
    że od kolejnego semestru zajęcia będą się odbywać co tydzień. Czy coś
    takiego jest zgodne z prawem? Sporo osób zastanawia się nad zrezygnowaniem z
    dalszej nauki. Po prostu nie są w stanie pogodzić pracy i szkoły, że nie
    wspomnieć już o życiu rodzinnym. Gdy zaczynali studia nie było o tym mowy.

    pozdrawiam
    Greg