  • 1. Data: 2005-02-03 22:05:22
    Temat: Ile netto
    Od: "Zeta" <r...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczów.

    Czy może ktos z Państwa pomóc mi i powiedzieć ile wyniesie kwota netto za
    mc styczeń gdy brutto wynosi 1200zł ( umowa o prace) przy założeniu że było
    L4 od 7.01.2005 do 13.03.2005 .

    Z góry dziękuje i pozdrawiam
    Renata

  • 2. Data: 2005-02-04 11:24:00
    Temat: Re: Ile netto
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    za
    > mc styczeń gdy brutto wynosi 1200zł ( umowa o prace) przy założeniu że

    http://www.jobpilot.pl/calc/calc.phtml

    P.

  • 3. Data: 2005-02-04 20:36:59
    Od: "Zeta" <r...@p...onet.pl>

    > za
    > było
    > >

    > http://www.jobpilot.pl/calc/calc.phtml

    Dziękuje bardzo za odpowiedz, ale w dalszym ciągu nie wiem ile bedzie
    wynosiło netto po odliczeniu zwolnienia L4.

    Pozdrawiam
    Renata

  • 4. Data: 2005-02-05 10:35:02
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dziękuje bardzo za odpowiedz, ale w dalszym ciągu nie wiem ile bedzie
    > wynosiło netto po odliczeniu zwolnienia L4.

    a co to jest to zwolnienie L4?

    P.

    ps.
    tego typu pytania zadawaj najlepiej na pl.soc.prawo.podatki, tam szybvko
    uzyskasz odpowiedz

  • 5. Data: 2005-02-10 08:03:09
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Wynagrodzenie brutto = (ilosc godzin w pracy * stwaka zaszeregowania brutto
    + 80 %* ( ilosc godzin na L-4* stawka brutto ))
    Wynagrodzenie netto = wynagrodznie brutto - 30%

    Podstaw i nie oczekuj, ze ktos bedzie tobie dawal gotowca. Nie pamietam czy
    zwonienie lekarskie nie bedace wypadkiem przy pracy jest liczone na 80 % czy
    na 70%

    Pozdrawiam Maver