  • 1. Data: 2020-01-30 11:57:05
    Temat: I load BTC wallet. NO UPFRONT FEE!
    Od: Kent <s...@g...com>

    I load BTC wallets, Recover lost Bitcoins, & help with FOREX / BITCOINS Investments.
    For more info text or send me a message via whatsApp - +1 (424) 261 8158   Instagram
    @kentsungle

    I am Kent Sungle
    Administrator at Block Chain

  • 2. Data: 2020-01-30 12:05:18
    Temat: Re: I load BTC wallet. NO UPFRONT FEE!
    Od: z <...@...pl>

    Ładuję portfele BTC, odzyskuję utracone bitcoiny i pomagam w
    inwestycjach FOREX / BITCOINS. Aby uzyskać więcej informacji lub wyślij
    mi wiadomość za pośrednictwem whatsApp - +1 (424) 261 8158 Instagram
    @kentsungle

    Jestem Kent Sungle
    Administrator w Block Chain

    ;-)

  • 3. Data: 2020-01-30 12:11:56
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 Jan 2020 02:57:05 -0800 (PST), Kent napisał(a):

    > Recover lost Bitcoins

    Tak się zastanawiam czy to możliwe. Ludzie umierają zabierając do grobu
    hasła, stąd BTC na świecie coraz mniej i w końcu wszystkie znikną z
    obrotu.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2020-01-30 13:53:28
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 30.01.2020 o 12:11, Jcek Maciejew pisze:

    > Tak się zastanawiam czy to możliwe. Ludzie umierają zabierając do grobu
    > hasła, stąd BTC na świecie coraz mniej i w końcu wszystkie znikną z
    > obrotu.

    dlatego Jcek robi za tomb raider i chce wydusić hasła z grobów:)

  • 5. Data: 2020-01-31 10:19:01
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-01-30 12:11, Jacek Maciejewski wrote:

    > Tak się zastanawiam czy to możliwe. Ludzie umierają zabierając do grobu
    > hasła, stąd BTC na świecie coraz mniej i w końcu wszystkie znikną z
    > obrotu.

    oczywiście że możliwe, powiedz skąd odzyskać i przelej mi paypalem czy
    western union zaliczkę 10'000 pln :D

  • 6. Data: 2020-01-31 11:31:09
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 31 stycznia 2020 10:19:21 UTC+1 użytkownik m4rkiz napisał:

    > oczywiście że możliwe, powiedz skąd odzyskać i przelej mi paypalem czy
    > western union zaliczkę 10'000 pln :D

    Eee, to ten Kent jest lepszy, bo nie chce zaliczki (albo przynajmniej taki sposób
    reklamy sobie wybrał, na 419 scam można natknąć się wszędzie - nawet jak hodujesz
    koty).