  • 1. Data: 2005-02-16 08:43:57
    Temat: Hyperion - sposób rozliczenia podatku vat za dostep do interetu
    Od: Kratylos <k...@b...tego.civ.org.pl>

    A wiec na poczatku na umowie mialem 59 zl, otrzymywalem faktury na ktorych
    byla to kwota brutto, potem weszla ustawa wg. której ja jako osoba prywatna
    byłem zwolniony od tego podatku, natomiast firma Hyperion nadal zadala ode
    mnei 59 zl, niedawno otrzymalem list w którym mnie zawiadamiaja ze teraz to
    ja bede mial vat 22 % od 59 zl jeszcze dodatkowo. Jak dla mnie paranoja czy
    ktos wie jak walczyc o swoje prawa z ta firma?

    --
    pozdr.
    Kratylos

  • 2. Data: 2005-02-16 13:55:20
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Kratylos wrote:
> [...]
    > ja bede mial vat 22 % od 59 zl jeszcze dodatkowo. Jak dla mnie paranoja czy
    > ktos wie jak walczyc o swoje prawa z ta firma?

    Umowe masz podpisana na cene brutto. Zmiany VATu i innych dupereli
    Ciebie nie obchodza. Operator musi Cie powiadomic pisemnie minimum jeden
    okres rozliczeniowy wczesniej o zmiane ceny brutto na inna. Wtedy
    przysluguje ci prawo zerwania umowy z powodu niezgadzania sie z cenami
    (art. 61 ust. 6 ustawy Prawo telekomunikacyjne).

    Jesli nie powiadomil, to niedopelnil obowiazku informowania (art. 209
    ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo telekomunikacyjne) i moze co najwyzej isc na
    /dev/drzewo/, a ty bedziesz placil stara cene (tu: 59 zl).

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \

  • 3. Data: 2005-02-16 21:26:43
    Od: "kicur" <k...@o...pl>

> [...]
    > ja bede mial vat 22 % od 59 zl jeszcze dodatkowo. Jak dla mnie paranoja czy
    > ktos wie jak walczyc o swoje prawa z ta firma?

    Też mnie to w.rwia!!!!
    Jak VAT spadł - to zero reakcji. Jak wzrasta - to zaraz wrrrr.......:!!!!!!&%%
    §$"!!!
    Napisałem maila do centrali, nie spodziewam się odpowiedzi, ale zrób to samo
    jak masz ochotę, bo... co mam zrobić: BEZCZELNI SĄ PO PROSTU!!!!