  • 11. Data: 2008-05-13 07:27:40
    Temat: Re: Heller przekazał pieniądze z nagrody zanim zapłacił od niej podatek?! ;)
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    news:g0af8p$28n$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "KsZZysiek" <kszysiek@____tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Jednego piekarza za takie mienie-państwa-w-dupie ciagają po sądach do dziś
    > [z tytułu paru złotych wyrównania za rozdany chleb króry zamiast wyrzucić
    > do kosza pozwolił zjeść biednym] ale co tam...wszak państwo nasze ma gest
    > wobec takich co to wiszą mu miliony a i kościołowi pozwoli na wszystko...
    > W imię Tolerancji! W imię Boga Honoru i Ojczyzny!
    > Póki Polska nie...
    > ...rozpłynie się. ;)

    ten piekarz w glownej mierze odpowiwada za oszustwa podatkowe, podatek
    zarozdane pieczywo to tylko mala czastka tej kary

  • 12. Data: 2008-05-13 07:52:36
    Od: <s...@a...pl>

    > sens zachowany, zamiast wywalic na smietnik rozdal i dlatego ma przesrane

    http://www.mf.gov.pl/_files_/kontrola_skarbowa/aktua
    lnoci/inkop_bis.pdf

    Przeczytaj! Poznasz trochę faktów.
    Zwykły oszust i tyle.

  • 13. Data: 2008-05-13 09:20:46
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Troll pisze:
    > ten piekarz w glownej mierze odpowiwada za oszustwa podatkowe, podatek
    > zarozdane pieczywo to tylko mala czastka tej kary

    Zgadza się. Jednak co sobie skarbówka publicznie po nim pojeździła przed
    prawomocnym zakończeniem to sobie facet może karę odegrać.

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.

  • 14. Data: 2008-05-13 12:29:08
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Bzdura! On ordynarnie oszukiwał na podatkach a "działalność
    > charytatywna" miala być do tego przykrywką. Sprawa dawno
    > publicznie wyjaśniona, ale jak widać nie do każdego dotarło
    > i mity krążą dalej.

    ok moze w tym przypadku i zwykly oszust, nie zmienia to jednak postaci rzeczy,
    ze od przedmiotow przekazanych na dzialalnosc charytatywna ofiarodawca musi
    zaplacic podatek, nie dosc ze panstwo samo sobie nie radzi z pomoca swoim
    obywatelom, to jeszcze utrudnia zycie tym ktorzy chca je wyreczyc

  • 15. Data: 2008-05-13 12:48:20
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.mf.gov.pl/_files_/kontrola_skarbowa/aktua
    lnoci/inkop_bis.pdf

    > Przeczytaj! Poznasz trochę faktów.
    > Zwykły oszust i tyle.

    A Heller to może nie? ;P

  • 16. Data: 2008-05-13 12:49:28
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    > no nieźle naciągnąłeś fakty. Powinieneś bajki pisać.

    Toż piszę! ;)))

  • 17. Data: 2008-05-13 12:52:25
    Od: <s...@a...pl>

    lnoci/inkop_bis.pdf

    > A Heller to może nie? ;P

    Jego historii nie znam.

    Piekarza zaś śledziłem i o ile na początku rzeczywiście myślałem jak wiekszosć
    ("jaki to on dobry"), to po przeczytaniu statystyki jego sprzedaży zmieniłem
    całkowicie zdanie. Szkoda tylko że ta jego "ciemna strona" nie została aż tak
    nagłośniona jak ta "jasna".

  • 18. Data: 2008-05-13 14:20:32
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał

    > ok moze w tym przypadku i zwykly oszust, nie zmienia to jednak
    > postaci rzeczy, ze od przedmiotow przekazanych na dzialalnosc
    > charytatywna ofiarodawca musi zaplacic podatek,

    Jaki podatek? Chyba tylko zwrócić vat odliczony przy zakupie tego
    co potem darował.

    > nie dosc ze panstwo samo sobie nie radzi z pomoca swoim
    > obywatelom, to jeszcze utrudnia zycie tym ktorzy chca je wyreczyc

    No, niestety, państwo zazwyczaj sobie nie radzi z tym co samo sobie
    wzięło na barki a nie pozwala się wyręczać :(

  • 19. Data: 2008-05-13 22:12:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 13 May 2008, Alek wrote:

    > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał

    > Jaki podatek? Chyba tylko zwrócić vat odliczony przy zakupie tego
    > co potem darował.

    Ale ten odliczony VAT to właśnie jest podatek który trzeba
    zapłacić. Faktyczna cena towaru (z doliczonym podatkiem dochodowym
    poprzedników :> i innymi opłatami) to cena netto.
    Zapłacony w cenie towaru (i odliczony) VAT, to VAT który państwo
    już wzięło "z góry" u poprzedników i łaskawie pozwoliło odliczyć.
    Ale odliczyć PO ZAPŁACENIU (przy zakupie).
    W tym momencie podatnik jest "na zero" (z VATem).
    Jak musi "zwrócić odliczony", to de facto płaci go *drugi raz*
    (pierwszy raz wpłacił u tego, u kogo kupił, a ten w roli sprzedawcy
    przekazał go do US!), w efekcie mamy dwie wpłaty i jedno odliczenie.
    Tak właśnie: "ofiarodawca musi zapłacić podatek".
    Jeden raz, bo płacił dwa razy i raz odliczył.

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2008-05-14 05:14:36
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0805140006540.3892@athlon64...

    > Ale ten odliczony VAT to właśnie jest podatek

    jak widac dla alka to nic
    pol biedy kiedy to sa zapalki, ale jesli to jest np samochod, robi sie
    nieciekawie i sa tacy, ktorym odechciewa sie pomocy