    From: " Tomasz" <l...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Handel wierzytelnościami
    Date: Tue, 20 May 2008 11:24:14 +0000 (UTC)

    Mam wierzytelność na którą złozyłem zawezwanie do ugody, aby przerwać bieg
    przedawniwenia. Oczywiście, dłużnik nie odpowiedział na zawezwanie.

    Chciałbym teraz sprzedać tą wierzytelnośc, ale nie wiem czy mogę. Czy owo
    zawezwanie do ugody ma wartośc tylko wtedy, gdy ja upominam się o jej zwrot,
    a każdy ewentualny nabywca bedzie mial przeterminowany dług?

    Czy mogę sprzedać komuś część wierzytelności?

    Jesli jednak mogę sprzedać ten dług lub jego część, to w jakie dokumenty
    muszę zaopatyrzyć nabywcę, aby mógł on bez przeszkód dochodzić swoich
    roszczeń w sądzie?