  • Data: 2008-05-22 14:55:03
    Temat: Re: Handel wierzytelnościami
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > No tak ... ale masz np portfel wierzytelności zmierzających rychło do
    > przedawnienia ... robisz myk z zawezwaniem do ugody ;) I po ptakach ...

    Nie prościej pozew o zapłatę?

    > o ile dłużnik zareaguje na nakaz zapłaty (wniesie sprzeciw, cokolwiek) ,
    > tak możesz go zawezwać do ugody, i jeśli nie zareaguje (no bo po co
    > miałby reagować na "prośbę o ugodę ... do tego przed sądem) to wytrąca
    > sobie argument przedawnienia z dłoni.

    No, przed sądem to przed sądem...

    ATSD to może inicjator wątku by się łaskawie odezwał i sprecyzował, czy
    przed sądem, czy nie? ;->

    > Nie. chcę przerwać bieg przedawnienia :)

    To dlaczego nie zwykłym pozwem o zapłatę?

    > Taaa ... jassne.

    Wyjechali, jak pielęgniarki? ;->

    > Kopertownice, wypaśne drukarki, program, który panuje nad tym by pozywać
    > w odpowiedniej kolejności i w odpowiednim czasie, etc.

    Skoro im to nie działa lub działa źle, to równie dobrze może nie działać
    lub działać źle księgowanie opłaconych faktur...

    > W tym, że pozywają na ca 1 miesiąc przed przedawnieniem :) Tu jest klucz.

    Jaki klucz? Wezwali do zapłaty, pozwali, nie przedawniło się i gotowe.