  • 11. Data: 2002-05-28 14:10:34
    Temat: Re: HOW TO zakładanie związków zawodowych :-)
    Od: rk <r...@p...onet.pl>

    "Pete" <m...@N...bigfoot.com> napisal:
    >Dzięki za wyjaśnienia. Ale mam wątpliwości, czy 10 pracowników (z różnych
    >zakładów pracy) wystarczy do założenia ZZ.
    >I czy w takiej sytuacji obowiązuje ochrona władz ZZ (co, nie ukrywam, jest
    >celem tegoż).

    I w ten oto sposób wyrasta kolejny przytułek dupochronów....

    Robert Kamiński
    r...@p...onet.pl

  • 12. Data: 2002-05-28 14:22:01
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com>

    Użytkownik "rk" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > I w ten oto sposób wyrasta kolejny przytułek dupochronów....

    Prosil Cie ktos o zdanie?

    --
    Pete

  • 13. Data: 2002-05-28 14:27:46
    Od: e...@p...onet.pl (Marek Janczur)

  • 14. Data: 2002-05-29 07:19:17
    Od: rk <r...@p...onet.pl>

    e...@p...onet.pl (Marek Janczur) napisal:

    >I sugeruję trochę więcej szacunku dla (nieznanych skądinąd) rozmówców,

    nie mam szacunku dla nierobów

    >szczególnie, gdy ich ogólnikowe nieraz wypowiedzi skłaniać mogą do
    >wyciągania być może pochopnych wniosków?

    Cytuję: "I czy w takiej sytuacji obowiązuje ochrona władz ZZ (co, nie ukrywam, jest
    celem tegoż)". Ogólnikowe wypowiedzi, hmmmm?

    >Sam z zainteresowaniem czekam na merytoryczne wypowiedzi, a jak dotąd
    >dyskutowano o konfiguracji programu, a teraz wrzuca się kamyczki komuś do
    >ogródka...

    Nie zamierzałem odpowiadać na posty kolegi Pete'a, ale jego bezpośrednie
    ujawnienie motywów sprowokowało mnie do tego i wydaje mi się, że mam
    do tego prawo, nieprawdaż?

    Robert Kamiński
    r...@p...onet.pl

  • 15. Data: 2002-05-29 07:22:11
    Od: rk <r...@p...onet.pl>

    "Pete" <m...@N...bigfoot.com> napisal:

    >Prosil Cie ktos o zdanie?

    Czuję się upowazniony napiętnowaćTwoje złodziejskie zapędy...

    Robert Kamiński
    r...@p...onet.pl

  • 16. Data: 2002-05-29 08:31:29
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com>

    > Czuję się upowazniony napiętnowaćTwoje złodziejskie zapędy...

    Prosilem takich jak Ty w pierwszym poscie o niezabieranie glosu?
    Prosilem

    Z mojej strony EOD

    P.S.
    Co Ty wiesz o życiu...

    --
    Pete

  • 17. Data: 2002-05-29 08:47:02
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 29 May 2002, Pete wrote:

    >+ Użytkownik "rk" <r...@p...onet.pl> napisał[...]
    [...]
    >+ Prosilem takich jak Ty w pierwszym poscie o niezabieranie glosu?
    >+ Prosilem

    Ja w kwestii formalnej: prośba była NTG ;>, publiczne przedstawienie
    pytania/stanowiska/odpowiedzi każe liczyć się z takimż prawem
    innych.

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 18. Data: 2002-05-29 10:54:36
    Od: rk <r...@p...onet.pl>

    "Pete" <m...@N...bigfoot.com> napisal:

    >Prosilem takich jak Ty w pierwszym poscie o niezabieranie glosu?
    >Prosilem

    Na Twoim zdaniu naprawdę mi nie zależy

    >Co Ty wiesz o życiu...

    Może więcej niż Ty, choć o cwaniaczkowaniu na pewno mniej...

    Robert Kamiński
    r...@p...onet.pl

  • 19. Data: 2002-05-29 11:37:41
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com>

    > Na Twoim zdaniu naprawdę mi nie zależy

    > Może więcej niż Ty, choć o cwaniaczkowaniu na pewno mniej...

    PLONK