  • 1. Data: 2002-05-27 11:45:14
    Temat: kredyt mieszkaniowy
    Od: "AniaW" <a...@m...pl>

    Witam serdecznie
    Mam pytanie. Kilka lat temu jeden z polskich banków oferował kredyt
    mieszkaniowy "Alicja" z odroczoną spłatą należności. Zaciągnięty kredyt
    urósł już prawie o 100%, pomimo rzetelnego spłacania. Czy można coś z tym
    zrobić? (wiem, wiem najlepiej spłacić). Czy jest coś ... (sama nie wiem co)
    na bublowate produkty banków? Czy mam spłacać (to napewno) i tłumaczyć sobie
    widziały gały co podpisywały?

    Błagam pomóżcie.
    Anka

  • 2. Data: 2002-05-27 11:52:32
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy
    Od: "mites3" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AniaW" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    co)
    > na bublowate produkty banków? Czy mam spłacać (to napewno) i tłumaczyć

    no niestety - chyba tak... w koncu czego sie spodziewac po banku a po pko to
    juz wogole...
    a najciekawsze, ze kredyt ten dostal jakas tam nagrode

    zeby powiedziec cos wiecej trzeba by zobaczyc umowy i cala reszte papierow a
    tak to tylko moge zyczyc powodzenia...
    pozdr. Rafal

  • 3. Data: 2002-05-27 12:04:41
    Od: "AniaW" <a...@m...pl>

    >tak to tylko moge zyczyc powodzenia...
    >pozdr. Rafal

    Dzięki i za to.
    Również pozdrawiam
    Anka

  • 4. Data: 2002-05-27 13:06:26
    Od: <d...@p...onet.pl>

    > a najciekawsze, ze kredyt ten dostal jakas tam nagrode
    Nie ten, lecz ten co dopiero co uruchomili właśnie w tym banku jakis miesiąc
    temu. więc chyba warto pójść i dowiedzieć się o możliwości zamiany kredytu,
    albo jak większość zaciągających kredyt - Alicja, zamienic go na jakąś
    walutę ... wszyscy twoerdzą, że koszt obsługi spada do 60 % i kredyt
    rzeczywiście się spłaca....
    Pozdr.
    DK

  • 5. Data: 2002-05-28 05:11:48
    Od: "AniaW" <a...@m...pl>

    d...@p...onet.pl napisał(a) w wiadomości:
    <7...@n...onet.pl>...
> [...]

    Kredyt "Alicja" dostał nagrodę.

    >zamienic go na jakąś
    >walutę ... wszyscy twoerdzą, że koszt obsługi spada do 60 % i kredyt
    >rzeczywiście się spłaca....

    Mam już przewalutowany kredyt. Mimo to przykro jest startować z dwa razy
    większą kwotą niż pierwotnie.
    Nie wspomnę o tym jakie mogłabym mieć mieszkanie.

    Miłego dnia
    Anka

  • 6. Data: 2002-05-28 06:14:03
    Od: "mites3" <m...@p...onet.pl>

    > Mam już przewalutowany kredyt. Mimo to przykro jest startować z dwa razy
    > większą kwotą niż pierwotnie.
    > Nie wspomnę o tym jakie mogłabym mieć mieszkanie.

    mam rozumiec, ze masz kredyt i nawet nie masz z tego mieszkania ???

    > Miłego dnia
    > Anka

    bardzo milego
    Rafal

  • 7. Data: 2002-05-28 07:32:25
    Od: "Nicoss" <n...@w...pl>

> [...]
    co)
    > na bublowate produkty banków? Czy mam spłacać (to napewno) i tłumaczyć

    Zapewne kosztow dodatkowych nie da sie uniknac. Ale moze rozwazysz wziecie
    kredytu refinansowego w innym banku i tym splacisz ten w PKO. Wez pod uwage
    denominowany w walucie i najlepiej w CHF.

    --
    Pozdr,
    Mirek

  • 8. Data: 2002-05-28 09:09:46
    Od: "AniaW" <a...@m...pl>

    >mam rozumiec, ze masz kredyt i nawet nie masz z tego mieszkania ???
    Mogłabym mieć większe a nie nędzne 36mkw. Za odsetki, które już zapłaciłam
    i zapłacę mogłabym umeblować je i to jak.
    z pozdrowieniami
    Anka

  • 9. Data: 2002-05-28 09:40:13
    Od: "mites3" <m...@p...onet.pl>

    > Mogłabym mieć większe a nie nędzne 36mkw. Za odsetki, które już
    zapłaciłam
    > i zapłacę mogłabym umeblować je i to jak.

    no tak... od zawsze twierdzilem, ze banki to nie do konca uczciwe
    instytucje - oczywiscie - wiadomo co sie podpisuje ale ...

    > z pozdrowieniami
    > Anka

    w takim razie pozdrawiam posiadaczke (szczesliwa ?) zadluzonego mieszkania
    (bo pewnie jest hipoteka) i zarazem dziekuje bo sam sie zastanawialem nad
    kredytem mieszkaniowym a teraz to bede musial jeszcze raz przemyslec...

    trzymaj sie
    Rafal

  • 10. Data: 2002-05-28 10:45:17
    Od: "mites3" <m...@p...onet.pl>

    > Jest hipoteka i jestem baaaaaaaaaardzo szczęśliwa (szkoda, że w słowie
    > pisanym nie słychać ironii)

    nie martw się widać... i ironię i to całe szczęście...

    > Życzę udanych wniosków z długiego i namiętnego rozpatrywania wszystkich za
    > przeciw.

    z góry nie dziękuję Rafał