  • 1. Data: 2003-08-26 20:27:02
    Temat: [HELP] ustawa o ochronie danych osobowych
    Od: "TS" <n...@...pl>

    czy wedlug zapisow ustawy o ochronie danych osobowych
    operator telefonii komorkowej ma prawo przekazania
    posiadanych danych dotyczacych mojej osoby (zgoda
    udzielana w momencie zawarcia umowy i tylko na przetwarzanie
    przez operatora) swojemu dealerowi (oddzielny podmiot
    prawa)?

    czy dealer z kolei ma prawo dzwonienia do mnie w imieniu operatora,
    z pytaniem o przyczyne zaleglosci platniczych w stosunku do operatora?

    z gory dziekuje za pomoc.

    ++<<>>++

  • 2. Data: 2003-08-30 15:05:13
    Temat: Re: [HELP] ustawa o ochronie danych osobowych
    Od: Dredd<...@...pl>

    Zawsze można uznać takiego dealera za pełnomocnika firmy
    komórkowej, która zapewne nie zaprzeczy że udzieliła dealerowi
    umocowania do działania. I wszystko będzie ok.

    -> http://usenet.pomocprawna.info