  • 1. Data: 2003-12-04 22:52:27
    Temat: Gwarancja przejecie napraw
    Od: Tom <p...@B...pl>

    Witam serdecznie

    Mam taki problem. W roku 2001 w jednej komputerowej firmie kupiłem dysk
    twardy z 3 letnia gwarancja(czyli do 2004 konkretnie do kwietnia). Dysk
    po pewnym czasie sie zepsul i wtedy okazalo sie ze firma ktora mi go
    sprzedala juz nie istnieje. Jej gwarancje przejęła inna firma. Po
    zaniesieniu dysku do niej przetrzymali mi dysk miesiac i orzekli ze nie
    moga go naprawic na gwarancji bo nie maja podpisanych umow z
    dystrybutorem. Czy ta firma moze odmowic naprawy sprzetu gwarancyjnego?
    i ewentualnie czy jest z nimi o co walczyc czy nie?
    Na dysk nie mam zadnej papierowej gwarancji, jedynie kwitek z kasy
    fiskalnej(w pierwszej firmie powiedzieli ze to wystarczy)

    Pozdrawiam

    Tomek

  • 2. Data: 2003-12-06 20:19:00
    Temat: Re: Gwarancja przejecie napraw
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 4 Dec 2003, Tom wrote:

> [...]
    >+ twardy z 3 letnia gwarancja(czyli do 2004 konkretnie do kwietnia). Dysk
    >+ po pewnym czasie sie zepsul i wtedy okazalo sie ze firma ktora mi go

    Ma jakieś stickersy ? Może się zdarzyć, że dostawca u którego
    "oni" kupili ci gwarancję uzna (choć wcale nie musi - nie masz
    kwitka !). Możesz próbować gwarancji producenta, bo pewnie
    ją ma (inaczej nikt by ci nie dał :))
    BTW: jaka jest forma prawna tej "znikłej" firmy ?

    >+ Na dysk nie mam zadnej papierowej gwarancji, jedynie kwitek z kasy
    >+ fiskalnej(w pierwszej firmie powiedzieli ze to wystarczy)

    Acha. :[

    pozdrowienia, Gotfryd